• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

ساماندهی خدمات به هیات های مذهبی در دستور کار است / حضور کارناوال شادی به مناسبت عید سعید غدیر در سطح شهر

  • کد خبر : 15899
  • 28 مرداد 1398 - 19:08
ساماندهی خدمات به هیات های مذهبی در دستور کار است / حضور کارناوال شادی به مناسبت عید سعید غدیر در سطح شهر

 سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از ساماندهی خدمات به هیات های مذهبی در سطح استان خبر داد. روح االه وجدی،سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار داشت: در سطح استان برخی هیات ها را داریم که از ادارات و مناطق مختلف خدمات می گیرند و یک هیات از همه […]

 سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از ساماندهی خدمات به هیات های مذهبی در سطح استان خبر داد.

روح االه وجدی،سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار داشت: در سطح استان برخی هیات ها را داریم که از ادارات و مناطق مختلف خدمات می گیرند و یک هیات از همه لحاظ غنی است و برعکس هیاتی را داریم که نتوانسته از جایی خدماتی دریافت کند .

وی با اشاره به توزیع نامناسب خدمات به هیات ها گفت : ساماندهی ارائه خدمات یکی از اولویت های کار ی ما در حوزه فرهنگی است تا بتوانیم به همه هیات ها به طور یکنواخت خدمات ارائه دهیم .

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به پیش رو بودن عید سعید غدیر خم گفت: برنامه های متنوع و مختلفی را در سطح شهر داریم که کارناوال شادی ۲۹ مردادماه در خیابان جانبازان ساعت ۱۰ صبح از مفرح ترین برنامه هاست و برپایی موکب در پیاده راه بوعلی از دیگر برنامه های فرهنگی این سازمان در ایام غدیر است .

وجدی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی در این ایام گفت: هر روزه تا یکم شهریورماه صبح ها و بعداطهر در تالار قرآن همدان بازسازی واقعه غدیر را داریم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=15899
  • دیدگاه‌ها برای ساماندهی خدمات به هیات های مذهبی در دستور کار است / حضور کارناوال شادی به مناسبت عید سعید غدیر در سطح شهر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.