• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
نماینده ولی‌فقیه در همدان تاکید کرد:

ساخت مجموعه فرهنگی با محوریت تربیت جوانان همدان

  • کد خبر : 214693
  • 30 فروردین 1403 - 14:43
ساخت مجموعه فرهنگی با محوریت تربیت جوانان همدان
نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به ظرفیت بالای امامزاده خضر منطقه خضر، گفت: امامزاده خضر می‌تواند به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود، اما متاسفانه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در جغرافیای خاصی از شهر برقرار می‌شود.

به گزارش پایکاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در سال ۹۸ مجموعه‌ای برای تربیت کودک‌و نوجوان را شورای فرهنگ مطرح کردند، اگر قرار باشد که در این رابطه صرفاً به جلسه و گفتگو پرداخته و به نتیجه‌ای نرسیم وقت خود را بیهوده هدر ندهیم.

او افزود: شورای فرهنگ عمومی برای تربیت کودک و نوجوانان مصوبه‌ای را ابلاغ کرده و باید در تربیت کود ‌ نوجوان ورود کند.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه همه ما در تبلیغ نسبت به تربیت جوانان شهر و استان وظیفه داریم، عنوان کرد: اگر کودکی دچار آسیب‌های اخلاقی شود ما این وظیفه ما مسئولان است که او را نجات دهیم.

آیت‌الله شعبانی موثقی تصریح کرد: باید ببینیم که طراحی اردوهای تربیتی در سطح شهر چقدر بستر را برای کودک و نوجوان ما ایجاد کرده است و برای اجرای این چه ایده‌ای را طراحی کنیم.

او با تاکید بر اینکه هیچ کدام از فضاهای تربیتی در استان و شهر زیر ساخت تربیتی را نداشته، عنوان کرد: باید قبول کنیم که استان در حوزه اردوگاه تربیتی دچار ضعف است و تربیت محور نیستند که این امر نیاز به طراحی اردوگاه‌های تربیتی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به باغ و مجموعه‌ای که متعلق به اداره بهزیستی، گفت: هرآنچه که مربوط به عموم مردم است، من و شما مالک آن نبوده و باید از آن برای مردم استفاده شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: ما یک مجموعه و ظرفیت فروانی در شهر داریم که این مجموعه با هدف مجموعه تربیتی در اختیار معلولان، کودکان و نوجوانان شهر و استان قرار بگیرد.

او با اشاره به ظرفیت بالای امامزاده خضر منطقه خضر، بیان کرد: امامزاده خضر می‌تواند به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود، اما متاسفانه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در جغرافیای خاصی از شهر برقرار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در همدان یادآورشد: این منطقه با جمعیت فراوان قابلیت مرکزیت فرهنگی را داشته و باید آنجا با انجام مطالعاتی زیرساختی برای انجام کارهای فرهنگی ساخته شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214693
  • دیدگاه‌ها برای ساخت مجموعه فرهنگی با محوریت تربیت جوانان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.