• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

زن محجبه همچون مرواریدی در صدف و زن بدحجاب در ویترین نمایش است/لزوم انجام کار فرهنگی و کاهش قیمت چادر برای تشویق به حجاب

  • کد خبر : 158113
  • 21 تیر 1401 - 8:12
زن محجبه همچون مرواریدی در صدف و زن بدحجاب در ویترین نمایش است/لزوم انجام کار فرهنگی و کاهش قیمت چادر برای تشویق به حجاب

خانم شهین بهرامی یکی از آرایشگران شهر اسدآباد که همیشه با حجاب برتر و پوشش چادر در اجتماع حاضر است، گفت: زن مروارید و چادر برای او یک صدف است و این ما هستیم که با پوشش چادر به خودمان ارزش می‌دهیم و بهای خود را بالا می‌بریم. به گزارش عصرهمدان؛ یکی از موضوعات داغ […]

خانم شهین بهرامی یکی از آرایشگران شهر اسدآباد که همیشه با حجاب برتر و پوشش چادر در اجتماع حاضر است، گفت: زن مروارید و چادر برای او یک صدف است و این ما هستیم که با پوشش چادر به خودمان ارزش می‌دهیم و بهای خود را بالا می‌بریم.

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از موضوعات داغ روز این روزها، عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله اجتماعی مطرح است که متأسفانه بسیاری از افراد جامعه آن را یک مسئله فردی دانسته اما در اجتماع حاضر می‌شوند.

حال مسئله حجاب که مقوله مهم در جامعه اسلامی است و این روزها با توطئه های دشمن به عنوان یک معضل فرهنگی مطرح است، اسدآباد را هم که نیمی از جمعیت آن را بانوان شکل می دهند و با عنوان شهر چادری‌ها شناخته ‌شده را در بر گرفته است. اگرچه علی رغم این تغییرات هنوز موضوع حجاب در این شهر خواهان خود را دارد.

در این راستا و به بهانه هفته عفاف و حجاب، با معرفی بانوی محجبه ای از شغل متفاوت، نظر و دیدگاه او را در رابطه با حجاب جویا شدیم.

خانم شهین بهرامی یکی از آرایشگران شهر اسدآباد است که همیشه با حجاب برتر و پوشش چادر در اجتماع حاضر است، در رابطه با مسئله حجاب به خبرنگار عصر همدان گفت: از دوران تحصیلم در دوره راهنمایی چادر پوشیدم و به آن افتخار می کنم و هیچ گاه شغلم مانعی برای این امر نشد.

وی ادامه داد: شغلم در آرایشگری مانعی برای داشتن حجابم نشده و همیشه این مدنظرم بوده که جایگاه شغلی یک طرف است و شخصیت خودم که پوشش و حجابم هم را شامل می‌شود، طرف دیگر است، اگر قرار بر این است که من یک آرایشگرم به روز کار کنم و با مد پیش بروم، باید از اعتقادات و دین و ایمانم بگذرم که این را مدنظر قرار نداده ام و به روز بودن را در کارم دارم نه حجابم.

این خانم آرایشگر محجبه زن را به مرواریدی تشبیه کرد که در صدف است، گفت: چادر برای زن یک صدف است و ما باید خودمان ارزش بدهیم و بهای خود را بالا ببریم.

وی گفت: یک طلافروشی را در نظر بگیرید، اکثر طلاها پشت ویترین هستند اما هرکسی برای انتخاب یک طلا باارزش و وزن و عیار بیشتر آن به داخل طلافروشی می‌رود و آن را می‌خواهد و آن نوع طلا هم در گاوصندوقی نگهداری می‌شود و مشتری خاص خود را دارد، بنابراین ارزش یک زن به این است که در ویترین نمایش نباشد.

بهرامی گرانی قیمت چادر برای نپوشیدن آن را بهانه ای دانست و گفت: درست است که شاید اقتصاد ما اجازه خرید چادر را ندهند اما سؤال اینجاست که آیا قیمت یک مانتوی جلوی باز کمتر از قیمت یک چادر است، پس این بهانه است که ما گرانی را برای پوشش و حجاب عنوان کنیم. اگر کسی بخواهد حجاب را رعایت کند، به قیمت آن توجهی نمی‌کند.

وی اذعان داشت: البته حجاب باید اختیاری باشد تا اجباری تا جواب بدهد در غیر این صورت به بهانه های مختلف از جمله گرانی و اقتصاد قطعا” پوشش برداشته می شود. در این زمینه باید مسئولان چاره اندیشی کنند که در کنار کار فرهنگی قیمت اجناسی چون چادر کاهش یابد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158113
  • دیدگاه‌ها برای زن محجبه همچون مرواریدی در صدف و زن بدحجاب در ویترین نمایش است/لزوم انجام کار فرهنگی و کاهش قیمت چادر برای تشویق به حجاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.