• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

زنگ «مقاومت» در مدارس اسدآباد به صدا درآمد

  • کد خبر : 67468
  • 03 خرداد 1399 - 13:37
زنگ «مقاومت» در مدارس اسدآباد به صدا درآمد

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر زنگ مقاومت با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی خلیج فارس شهر اسدآباد نواخته شد. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت در مدارس اسدآباد  به عملیات الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: دنیا در مقابل این […]

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر زنگ مقاومت با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی خلیج فارس شهر اسدآباد نواخته شد.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت در مدارس اسدآباد  به عملیات الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: دنیا در مقابل این عملیات و آزادسازی خرمشهر متحیر مانده بودند که چطور می شود با امکانات کم پیروز میدان شد.

مجید درویشی با بیان اینکه با همت و مجاهدت بسیجیان در عملیات الی بیت المقدس ۱۹ هزار عراقی به اسارت در آمدند، افزود: این پیروزی با اراده الهی و توکل و ایمان رزمندگان به نتیجه رسید.

در ادامه امام جمعه اسدآباد هم با اشاره به تصرف اراضی خرمشهر از سوی عراق، اظهار کرد: آن ایام به اندازه امروز امکانات نداشتیم و تنها با دلبستگی رزمندگان به خدا و ایمانی که در وجودشان سرشار بود، توانستیم مقابل دشمن بایستیم و یک وجب خاک خرمشهر را به عراقی ها ندهیم.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده که وقتی در کار فردی، گروهی دینی و سیاسی و اجتماعی به خداوند ایمان داشته باشیم، قطعا” پیروزی از آن ماست و این امر نیاز به مقاومت و ایستادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ سال ایستادگی فلسطینی ها مصداقی از مقاومت است، افزود: باید ملت های مسلمان این مقاومت را الگو قرار دهند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که ایده و روش اهل بیت ع را دنبال می کنیم، گفت: امروز به برکت استقامت ما با پرچم ایرانی نفت کش ها به آب های ونزوئلا می رسند و این افتخاری است که با مقاومت کسب شده است.

وی به پرتاب ماهواره نور در ایام سخت کرونا اشاره کرد و گفت: این ماهواره آبروی نظامی ما است که در ایامی که جهان گرفتار ویروس کرونا بود، به آسمان پرتاب شد و نور امید دیگری در دل ایرانیان زنده کرد و اینجاست که باید گفت مقاومت ما را بزرگ کرده است.

در پایان مراسم نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات الی بیت المقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67468
  • دیدگاه‌ها برای زنگ «مقاومت» در مدارس اسدآباد به صدا درآمد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.