• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

زدن ماسک در بهار الزامی شد

  • کد خبر : 160227
  • 10 مرداد 1401 - 9:23
زدن ماسک در بهار الزامی شد

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد. به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به شیوع و افزایش بیماری کرونا […]

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار بهار در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به شیوع و افزایش بیماری کرونا و نیز دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت کرونا ، برگزاری مراسم ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باید طبق با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شود و با تعامل و همکاری مسئولین هیئت های مذهبی و دستگاه های نظارتی شاهد برگزاری این مراسم با شکوه خواهیم بود.

نباتی عنوان کرد: زدن ماسک در کلیه ادارات ،اماکن عمومی الزامی است و برپایی ایستگاه های صلواتی منوط به دریافت مجوز و نظارت کامل توسط اداره بهداشت می باشد.

در ادامه این جلسه دکتر دارابی رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان ضمن ارائه گزارش وضعیت کرونا در این شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به سویه جدید کرونا و بستری تعدادی از بیماران در بیمارستان آیت اله بهاری ،لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک ، برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در فضای باز و عدم اجتماع در اماکن سرپوشیده باید مورد توجه مردم عزیز شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160227
  • دیدگاه‌ها برای زدن ماسک در بهار الزامی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.