• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
10
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد خبر داد:

رونمایی از دو کتاب نویسنده اسدآبادی در کنگره هشت هزار شهید استان همدان

  • کد خبر : 191526
  • 05 مرداد 1402 - 10:21
رونمایی از دو کتاب نویسنده اسدآبادی در کنگره هشت هزار شهید استان همدان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با اشاره به تألیف دو کتاب شهید اسدآباد و همدان توسط یکی از نویسندگان به نام این شهر و رونمایی از آن‌ها در کنگره هشت هزار شهید استان، گفت: برای چاپ و نشر کتاب چاپخانه‌ای در این شهر وجود ندارد‌ اما در تألیف کتاب شهدا حرف برای گفتن داریم.

به گزارش عصر همدان؛ رضا قاسمی در جلسه کمیته‌های رسانه، تبلیغات، تدوین، تألیف و نشر کنگره هشت هزار شهید استان همدان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به وظایف تک تک این کمیته‌ها، گفت: هر برنامه‌ای در هر مناسبتی باید تا قبل از کنگره هشت هزار شهید استان که در مهرماه برگزار می‌شود، به نام شهدا و عنوان کنگره اجرا شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به تألیف دو کتاب شهید شهرستان اسدآباد و همدان توسط یکی از نویسندگان به نام این شهرستان، افزود: این دو کتاب در کنگره امسال رونمایی خواهد شد.

وی بااشاره به چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان در خصوص شهدا، توسط فاطمه بگزاده، افزود: اگر چه برای چاپ و نشر کتاب چاپخانه‌ای در این شهر وجود ندارد‌ اما در تألیف کتاب شهدا حرف برای گفتن داریم

. قاسمی با اشاره به فضاسازی خوب شهرداری‌ها برای یاد شهدا، گفت: فضای تبلیغی نام و یاد شهدا در شهرهای آجین، اسدآباد و پالیز قابل تقدیر است.

در این جلسه، به موضوعاتی مانند نصب تمثال مبارک ۱۴ شهید آجین در بلوار این شهر، مستند شهیدان جمور ، نسخه کتاب الکترونیکی وصیت شهدا، ساماندهی گلزار شهدای شهر پرداخته شد.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191526
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از دو کتاب نویسنده اسدآبادی در کنگره هشت هزار شهید استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.