• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرماندار نهاوند:

روز قدس آرمان فلسطین را زنده کرد

  • کد خبر : 213878
  • 16 فروردین 1403 - 7:53
روز قدس آرمان فلسطین را زنده کرد
فرماندار نهاوند گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان‌دهنده زنده‌بودن آرمان فلسطین است.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: با توجه به جنایات اخیر صهیونیست‌ها و همچنین حمله چندماهه آن‌ها به غزه مراسم روز جهانی قدس امسال اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها در این مدت ۶ ماه که به غزه حمله کرده‌اند هر جنایتی را که توانسته‌اند انجام داده‌اند وزنان و کودکان مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند.

احمدوند افزود: این رژیم نامشروع برای رسیدن به منافعش همه قوانین انسانی و بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

وی ادامه داد: به شهادت رساندن هزاران زن و کودک بی‌گناه نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها و نشانه‌ای از ذلت و ضعف آن‌ها است.

فرماندار نهاوند گفت: باتدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری شد تا آرمان فلسطین همچنان زنده بماند.

وی اظهار داشت: به یاری خدا و به دست رزمندگان محور مقاومت قدس شریف از دست صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

احمدوند در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در روز جهانی قدس امسال مردم کشورهای مختلف دنیا جنایات صهیونیست‌ها را محکوم خواهند کرد.

وی با دعوت از مردم نهاوند برای حضور پرشور در این مراسم افزود: مردم روزه‌دار نهاوند همواره نشان داده‌اند که یار و یاور مظلومان هستند و در روز جمعه بار دیگر حماسه‌ای در حمایت از مردم فلسطین خلق می‌کنند.

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به شرایط منطقه و وضعیت صهیونیست‌ها حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حاوی پیام حمایت از آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین است.

وی در پایان اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد جوانان نهاوند به سمت مصلای نماز جمعه شروع و سخنران مراسم نیز علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

علاوه بر شهر نهاوند راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای گیان، فیروزان و برزول و در هشت منطقه روستایی نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213878
  • دیدگاه‌ها برای روز قدس آرمان فلسطین را زنده کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.