• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان:

روایات اسلام ناب برای مردم در سطح جامعه بازگو شود

  • کد خبر : 203415
  • 14 آبان 1402 - 12:32
روایات اسلام ناب برای مردم در سطح جامعه بازگو شود
مدیرکل سازمان تبلیغات همدان گفت: در حال حاضر با توجه با فعالیت شبکه‌های متعدد ضد دینی و شبهه‌پراکنی باید برای ازبین‌بردن این شبهات روایات اسلام ناب برای مردم در سطح جامعه بازگو شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به لزوم توجه به بحث تبلیغ گفت: همان گونه که رهبری تأکید داشتند تبلیغ باید در رأس امور حوزه‌های علمیه باشد.

وی با بیان اینکه هر کاری در حوزه‌های علمیه انجام می‌شود باید برای تبلیغ و ترویج دین باشد، تأکید کرد: رسالت مجموعه‌ها و نهادهای تبلیغی و سازمان تبلیغات نشر و تبلیغ دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: در حال حاضر با توجه با فعالیت شبکه‌های متعدد ضد دینی و شبهه‌پراکنی باید برای ازبین‌بردن این شبهات روایات اسلام ناب برای مردم در سطح جامعه بازگو شود. وی گفت: یکی از برنامه‌های دشمن حرکت‌دادن مردم و جامعه به سمت بی‌دینی است و نقش روحانیت و حوزه تبلیغ در این مسئله بسیار مهم و حیاتی است.

حجت‌الاسلام ارتقایی با اشاره به آمار حضور و توجه مردم به راهپیمایی اربعین و مراسم محرم تأکید کرد: این آمایش‌ها نشان از آن دارد که ما جامعه و مردم دین‌مداری داریم. وی افزود: با همه تبلیغات سوء دشمن که حتی بسیاری از ما را دچار محاسبات اشتباهی می‌کند نقش حوزه‌ها و شبکه تبلیغی بسیار دقیق و حساس و سنگین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بیان کرد: یکی از تأکیدات رهبری نیز باز کردن گره‌های ذهنی مردم است و در این راستا این وظیفه خطیر حوزه تبلیغ است که با جهاد تبیین درست وظیفه خود را به انجام برساند.

وی عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی را دو خصیصه بزرگ ملت ایران برشمرد و افزود: دشمن می‌خواهد از این دو خصیصه سوءاستفاده کند و مردم را به سمت دین‌گریزی سوق دهد و توفیقاتی داشته که ما باید دچار این اشتباهات محاسباتی که دشمن‌روی آن حساب می‌کند نشویم. حجت‌الاسلام ارتقایی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان ملایر گفت: امیدواریم این مسیر روبه‌رشد همچنان در حوزه تبلیغات اسلامی شهرستان ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203415
  • دیدگاه‌ها برای روایات اسلام ناب برای مردم در سطح جامعه بازگو شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.