• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

«رمضان» ماه مواسات مومنانه / کمک به نیازمندان یکی از «زیباترین» جلوه‌های اعمال ماه رمضان است

  • کد خبر : 62058
  • 06 اردیبهشت 1399 - 10:41
«رمضان» ماه مواسات مومنانه / کمک به نیازمندان یکی از «زیباترین» جلوه‌های اعمال ماه رمضان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: در ماه نزول قرآن در کنار روزه گرفتن، خواندن مناجات و ادعیه مختلف، کمک به نیازمندان و هم نوعان یکی از زیباترین جلوه‌های اعمال این ماه مبارک است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بیان کرد: […]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: در ماه نزول قرآن در کنار روزه گرفتن، خواندن مناجات و ادعیه مختلف، کمک به نیازمندان و هم نوعان یکی از زیباترین جلوه‌های اعمال این ماه مبارک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بیان کرد: رمضان ماه ضیافت رحمانی است که هر لحظه آن فرصتی برای اندوختن ثواب و کار نیک است.

وی به آثار و برکات کمک به همنوعان و ثواب افطاری دادن در این ماه مبارک اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام در مناجات شعبانیه می فرمایند هرکس مسلمانی را افطاری دهد حتی به‌اندازه نیم دانه خرما از آتش دوزخ نجات پیدا می‌کند و این نشان از اهمیت این امر مهم است.

امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه رمضان ماه مواسات مؤمنانه است، تأکید کرد: روزه گرفتن در این ماه برای دانستن بهتر شرایط مستمندان و نیازمندان است که چگونه گرسنگی را تحمل می‌کنند.

وی کمک به هم نوعان را زیباترین جلوه ماه رمضان در کنار اعمال عبادی فردی دانست و گفت: در ماه نزول قرآن در کنار روزه گرفتن، خواندن مناجات و ادعیه مختلف، کمک به نیازمندان و هم نوعان یکی از زیباترین جلوه‌های اعمال این ماه مبارک است.

حجت‌الاسلام برقراری بابیان اینکه رمضان ماه بخشش، گذشت، اطعام دادن و توجه به هم نوعان و دستگیری از مستمندان است، افزود: در این ماه مبارک همه مؤمنان از این امر مهم غافل نشوند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و بسته بودن درهای مساجد تصریح کرد: درب‌های خانه خدا همواره به روی مؤمنان باز است و هرچند امسال تشکیل صفوف واحد بندگی و راز و نیاز و مناجات در مساجد برقرار نیست اما  فرهنگ خانه خدا در همه‌جا جاری است.

امام‌جمعه ملایر افزود: فرهنگ خانه خدا امروز می‌تواند دستگیری از مستمندان و کمک به همنوعان باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62058
  • دیدگاه‌ها برای «رمضان» ماه مواسات مومنانه / کمک به نیازمندان یکی از «زیباترین» جلوه‌های اعمال ماه رمضان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.