• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

رقابت ۱۶۸۶ دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری ۹۸

  • کد خبر : 8073
  • 12 تیر 1398 - 14:55
رقابت ۱۶۸۶ دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری ۹۸

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از  شرکت ۱۶۸۶ دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری ۹۸ خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۶۷ نفر را دانش آموزان دختر و ۸۱۹ نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می دهند. محمد امرایی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در حوزه آزمون سراسری سال ۹۸ شهرستان اسدآباد در […]

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از  شرکت ۱۶۸۶ دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری ۹۸ خبر داد و گفت: از این تعداد ۸۶۷ نفر را دانش آموزان دختر و ۸۱۹ نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می دهند.

محمد امرایی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در حوزه آزمون سراسری سال ۹۸ شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری، اظهار کرد: این آزمون برای شرکت کنندگان اسدابادی در محل دانشگاه پیام نور در۴ رشته هنر ، ریاضی ، علوم انسانی و تجربی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در پنج شنبه هفته جاری ۶۰۳ نفر از دانش آموزان در رشته های ریاضی و علوم انسانی در صبح و ۸۴ دانش آموز در رشته هنر در شیفت بعدازظهر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد افزود: در روز جمعه هزار و ۹ نفر از دانش آموزان اسدآبادی در  رشته تجربی در صبح و ۱۵۵ نفر در آزمون زبانهای خارجی در بعدازظهر شرکت خواهند داشت.

وی اذعان داشت: بیشترین  شرکت کنندگان در آزمون سراسری امسال در شهرستان اسداباد را  داوطلبان رشته تجربی به خود اختصاص داده است.

امرایی همچنین افزود: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها جهت برگزاری بهتر آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش آموزان با اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8073
  • دیدگاه‌ها برای رقابت ۱۶۸۶ دانش آموزان اسدآبادی در کنکور سراسری ۹۸ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.