• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
بیش از ۶۰ گروه نخبه همدانی در رویداد تولید محتوای دیجیتال رقابت می‌کنند؛

«پرواز» فرصت درخشش جوانان همدانی در حوزه دیجیتال

  • کد خبر : 208905
  • 20 دی 1402 - 0:01
«پرواز» فرصت درخشش جوانان همدانی در حوزه دیجیتال
تالار قرآن همدان در روزهای پایانی هفته جاری میزبان نخبگان همدانی در رقابتی جذاب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ رقابتی در حوزه های تخصصی تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی ، این رویداد بی نظیر ،با هم افزایی مجموعه های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری همدان و مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) برگزار خواهد گردید.

محمد مهدی فرجی دبیر فنی رویداد تولید محتوای فضای مجازی با نام پرواز اعلام کرد: در این رقابت جذاب و فنی، تیمهای شرکت کننده در بخش‌های پویا نمایی  انیمیشن دوبعدی، انیمیشن سه بعدی، استاپ موشن، موشن گرافی و کمیک موشن،برنامه نویسی، طراحی سایت، اپلیکیشن، بازی سازی (اندروید)،ویدئوگرافی، تدوین،ساخت کلیپ با افترافکت و تدوین موبایلی،بخش گرافیک، فوتو مونتاژ، طراحی پوستر و نقاشی دیجیتال به مدت سه روز در محل تالار قرآن همدان رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاههای استان برای داوری و راهنمایی شرکت کنندگان از ویژگی‌های برجسته این رویداد خواهد بود .

همچنین علی فردوسی دبیر اجرایی این رویداد نیز اعلام کرد : استقبال چشمگیر جوانان همدانی از این رویداد تولید محتوا همه عوامل اجرایی را غافلگیر کرد.

وی تعداد تیم‌های حاضر در رقابت را بیش از ۶۰ تیم اعلام کرد که به مدت سه روز (۷۲ساعت پیوسته)با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است: شروع این رویداد روز چهارشنبه ۲۰دی ساعت ۱۰ صبح و پایان آن نیز جمعه ۲۲ دی ماه همین ساعت خواهد بود.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته ،اختتامیه این رویداد نیز جمعه شب ،ساعت ۱۸با حضور مسئولین کشوری و استانی در قالب همایش بزرگ فعالان فضای مجازی برگزار خواهد گردید .

دبیر اجرایی این رویداد،با توجه به موضوعات بومی انتخاب شده برای رقابت ، از همه مدیران استانی برای بازدید از تیم های رقابت کننده و آشنایی با ظرفیت های تولید محتوای استان ، دعوت به عمل آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208905
  • دیدگاه‌ها برای «پرواز» فرصت درخشش جوانان همدانی در حوزه دیجیتال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.