• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

رفع خطر از ملک خطرزا در نهاوند

  • کد خبر : 27910
  • 02 آبان 1398 - 9:52
رفع خطر از ملک خطرزا در نهاوند

شهردار نهاوند گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی یک ملک خطرزا در خیابان فجر اسلام نهاوند تخریب شد. به گزارش عصر همدان؛ محمدحسین پور، شهردار نهاوند صبح امروز در جمع خبرنگاران؛ گفت: توسط واحد اجرائیات شهرداری نهاوند یک ملک خطرزا رفع خطر و تخریب شد. وی اظهار داشت: با توجه […]

شهردار نهاوند گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی یک ملک خطرزا در خیابان فجر اسلام نهاوند تخریب شد.

به گزارش عصر همدان؛ محمدحسین پور، شهردار نهاوند صبح امروز در جمع خبرنگاران؛ گفت: توسط واحد اجرائیات شهرداری نهاوند یک ملک خطرزا رفع خطر و تخریب شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شروع فصل بارندگی شهرداری نهاوند اقدام به رفع خطر ازملک خطرزا واقع در خیابان فجر اسلام کرد تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

شهردار نهاوند افزود: این مجموعه به‌منظور رفع خطر املاک این‌چنینی و برای حفظ امنیت شهروندان برای تخریب آن‌ها اعلام آمادگی می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری به استناد بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها وظیفه اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر سیل و حریق و همچنین رفع خطر از بناها، دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر عمومی و کوچه‌ها و اماکن عمومی و دالان‌های عمومی و خصوصی را به عهده دارد.

حسین پور از شهروندان نهاوندی خواست: درصورتی‌که ملک خطرزا در مجاور منازلشان وجود دارد با اعلام به معاونت خدمات شهری این شهرداری ما را در حفظ شهر از خطر و برقراری امنیت جانی همشهریان یاری کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27910
  • دیدگاه‌ها برای رفع خطر از ملک خطرزا در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.