• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
استاندار همدان خبر داد:

رشد و پویایی در ایجاد کتابخانه‌های استان

  • کد خبر : 212120
  • 08 اسفند 1402 - 17:13
رشد و پویایی در ایجاد کتابخانه‌های استان
استاندار همدان با اشاره به ۱۱۸ کتابخانه، گفت: در سطح استان شاهد رشد و پویایی بسیارخوبی در ایجاد کتابخانه‌ها، افزایش تعداد کتاب‌ها و همین طور کتابخوان‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست «کتابخانه‌های عمومی-مشارکت حداکثری-آینده روشن» و تقدیر از برگزیدگان ملی و استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که ظهر امروز روز در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، گفت: آن‌چه امروز در نظام اسلامی مایه مباهات است توجه به کتاب و فرهنگ کتابخانی در بین مسئولین و در راس آن‌ها مقام معظم‌رهبری است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبر ی نسبت به موضوع کتاب اهتمام ویژه ای دارند و از کتابخوانان تراز اول هستند و این باعث افتخار و سرلوحه همه مسئولین است که نسبت به کتاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.
استاندار همدان با تاکید به توجه و جذب نوجوان و جوانان، اظهار کرد: اقدامات خوبی درسال‌ها به ویژه در ایام دولت مردمی اتفاق افتاده است که قابل تقدیر و تحسین است.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند کتابخانه‌ها، جذب خیرین برای ساخت کتابخانه است.
قاسمی‌فرزاد مایه رشد و پیشرفت کشور را توجه به علم و دانش و کتاب دانست و گفت: بعداز انقلاب با نگاهی که به دانشگاه و علم و دانش شد توانستیم توفیقات خوبی داشته باشیم واین نقطه‌ای است که دشمن با آن مخالف است و می‌خواهد به ما آسیب برساند.
استاندار همدان اذعان داشت: دشمن دانشمندان هسته‌ای و دانشمندانی که در علم و دانش فعالیت می‌کنند آن‌ها را ترور و به شهادت می‌رساند، این نشان دهنده اهمیت علم و دانش است.
وی افزود: دشمن از رشد و پیشرفت ایران ناراحت است و امروز اگر کشور اسلامی توانسته استقلال خود را حفظ کند و در عرصه‌های مختلف در منطقه رتبه ۱ و در جهان رتبه‌های بالا را کسب کند به دلیل توجه به علم و دانش است.
قاسمی فرزاد ادامه داد: بنابراین باید این مسیر را تقویت کنیم که بتوانیم قله‌های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.
استاندار همدان گفت: امروز دشمنان با هر وسیله‌ای سنگ اندازی می‌کنند یکی از کارهای دشمن سیاه نمایی است، تلاش می‌کنند دستاوردهای خوب کشور را نادیده جلوه دهد و مشکلات را بزرگنمایی و داشته ها را ناچیز جلوه بدهد و آنها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم هستند.
وی در پایان گفت: دشمن نقشه‌های شومی برای سرزمین دارند که هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212120
  • دیدگاه‌ها برای رشد و پویایی در ایجاد کتابخانه‌های استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.