• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

رد یا تأیید داوطلبی دیگری در حوزه انتخابیه اسدآباد صحت ندارد/ آغاز رقابت ۷ کاندیدای اسدآبادی در مجلس یازدهم 

  • کد خبر : 48739
  • 23 بهمن 1398 - 11:10
رد یا تأیید داوطلبی دیگری در حوزه انتخابیه اسدآباد صحت ندارد/ آغاز رقابت ۷ کاندیدای اسدآبادی در مجلس یازدهم 

مجید درویشی با بیان اینکه کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد همان ۷ نفر قبلی هستند و تغییری نداشتیم، گفت:  تبلیغات به صورت راه اندازی کاروان و با استفاده از بلندگوی سیار در سطح شهر ممنوع است. فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بر اساس آخرین نتایج […]

مجید درویشی با بیان اینکه کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد همان ۷ نفر قبلی هستند و تغییری نداشتیم، گفت:  تبلیغات به صورت راه اندازی کاروان و با استفاده از بلندگوی سیار در سطح شهر ممنوع است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بر اساس آخرین نتایج قطعی ۷ کاندیدای مجلس یازدهم در اسدآباد به رقابت می پردازند، اظهار کرد: کاندیداهای این دوره مجلس در این شهرستان، آقایان محمدرضا قنبری‌سلحشور، پیام کهتری‌انور، اکبر رنجبرزاده، خسرو خدابنده‌لو (شکیبا)، حسین هنری‌عزیز، کیومرث سرمدی و کیومرث ابراهیمی هستند.

وی با بیان اینکه کاندیدای دیگری به اسدآباد اضافه و یا کم نشده است و تغییری در این زمینه نداشتیم، گفت: رد و یا تأیید صلاحیت فرد داوطلب دیگری صحت ندارد و تاکنون هیچ تغییری در روند صلاحیت‌ها در این شهرستان نداشتیم.

درویشی با بیان اینکه امروز ۲۳ بهمن ماه کد انتخاباتی کاندیداها از سوی سامانه ستاد انتخابات وزرارت کشور اعلام می‌شود، افزود: اسامی کاندیداها منتشر و از طریق اطلاعیه ها به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۴ امشب  ۲۴ بهمن ماه تبلیغات برای کاندیداهای مجلس یازدهم آزاد می‌شود و تا روز پنجشنبه یک اسفند پایان می یابد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات امسال نداریم و همه عوامل اجرایی در حال آموزش هستند.

وی گفت: براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیداها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی غیر قانونی و ممنوع است.

درویشی یادآور شد: تنها ابزار تبلیغاتی مجاز که کاندیداها می‌توانند از آن استفاده کنند، تراکت‌های کاغذی، پارچه‌ای، فلزی، مقوایی در ابعاد ۵۰*۷۰ و تراکت زندگینامه هم به اندازه ۱۰*۱۵ است.

وی با اشاره به اینکه بر اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات تنها با مجوز وزارت کشور است و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون است، افزود: با توجه به جلساتی که با مسئولان ستادهای انتخاباتی داشتیم، در محلاتی که شهرداری مشخص می کند، در آنجا باید بنرها نصب شود، در غیر این صورت امحا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48739
  • دیدگاه‌ها برای رد یا تأیید داوطلبی دیگری در حوزه انتخابیه اسدآباد صحت ندارد/ آغاز رقابت ۷ کاندیدای اسدآبادی در مجلس یازدهم  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.