• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

راه آهن قانون خاصی برای فروش بلیط ندارد!

  • کد خبر : 138246
  • 20 آذر 1400 - 14:46
راه آهن قانون خاصی برای فروش بلیط ندارد!

بلیط قطار از تاریخ دوم دی ماه به بعد عرضه نشده و این موضوع باعث سردرگمی مسافران شده است. نکته جالب این است که هیچ تاریخ یا شیوه ای هم توسط راه آهن جمهوری اسلامی اعلام نمی شود. به گزارش عصرهمدان؛ به دنبال یک پیام مردمی مبنی بر عدم دسترسی برای خرید بلیط قطار در […]

بلیط قطار از تاریخ دوم دی ماه به بعد عرضه نشده و این موضوع باعث سردرگمی مسافران شده است. نکته جالب این است که هیچ تاریخ یا شیوه ای هم توسط راه آهن جمهوری اسلامی اعلام نمی شود.

به گزارش عصرهمدان؛ به دنبال یک پیام مردمی مبنی بر عدم دسترسی برای خرید بلیط قطار در تاریخ دوم دی ماه ، اول به سایت فروش بلیط راه آهن سر زدیم. تا تاریخ اول دی ماه ، امکان خرید بلیط وجود داشت ولی بعد از آن با پیام « برای مسیر شما در این تاریخ قطاری یافت نشد.» مواجه شدیم.

ارتباط با آژانس های فروش بلیط نیز نتیجه ای نداشت .

همه یک پاسخ می دادند که هنوز راه آهن ، سایت را برای فروش باز نکرده است.

با شماره تلفن ۱۵۳۹ پشتیبانی مشتریان نیز تماس گرفتیم که کارشناس مربوطه اظهار داشت : راه آهن قانون مشخصی برای فروش بلیط ندارد و تنها راه برای تهیه بلیط مراجعه مکرر به سایت و یا آژانس ها است که در صورت عرضه بلیط ، خریداری نمایید ‌.

بدون تردید این ادبیات زیبنده دولت مردمی سیزدهم نبوده و نیست

انتظار می رود وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی در این امر ، ضمن تذکر جدی به مدیرعامل راه آهن ، این مجموعه که نقش مهمی در حمل و نقل عمومی ایفا می کند ، را پاسخگو نماید .‌

به طور معمول دی و بهمن تا دهه سوم اسفند ترافیک تقاضا برای بلیط قطار وجود ندارد که این گونه برخورد شود .

در خصوص قیمت بلیط ها نیز به نظر می رسد ، مجددا باید بررسی کارشناسی صورت پذیرد . کاهش قیمت ها پس از عادی شدن پذیرش مسافر به تعداد قبل از کرونا ،مپرد انتظار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138246
  • دیدگاه‌ها برای راه آهن قانون خاصی برای فروش بلیط ندارد! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.