• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

راه‌اندازی ۱۲۱۰ مورد اشتغال زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان

  • کد خبر : 42828
  • 22 دی 1398 - 9:30
راه‌اندازی ۱۲۱۰ مورد اشتغال زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۲۱۰ مورد اشتغال با هزینه ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است. به گزارش عصر همدان، شهرام عابدی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری یک‌هزار و ۲۱۰ مورد اشتغال برای زنان و […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۲۱۰ مورد اشتغال با هزینه ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است.

به گزارش عصر همدان، شهرام عابدی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری یک‌هزار و ۲۱۰ مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت‌ شده است.

وی در ادامه گفت: آموزش مددجویان مستعد، کوشش در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با تأکید بر توجه و اهمیت کمیته امداد به مناطق محروم استان، بیان کرد: همچنین دو هزار و ۵۹ مورد اشتغال نیز با پرداخت ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

عابدی در پایان با اشاره به ارائه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات، تصریح کرد: این مبلغ به ۱۹۸ نفر از فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام/ف.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42828
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی ۱۲۱۰ مورد اشتغال زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.