• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
پایان کار این طرح مطالبه شهروندان؛

رانندگان در محور شهر برزول نهاوند فقط از جاده قدیمی تردد کنند

  • کد خبر : 191705
  • 07 مرداد 1402 - 10:36
رانندگان در محور شهر برزول نهاوند فقط از جاده قدیمی تردد کنند
تعریض و ساماندهی محور و گردنه شهر برزول نهاوند پس از چندین سال هنوز به اتمام نرسیده است و مردم برای کاهش تصادفات خواستار به پایان رساندن این طرح هستند.

به گزارش عصر همدان، محور‌ پرتردد و حادثه خیز روستای دهفول به شهر برزول متاسفانه با وجود وعده‌های زیاد هنوز نیمه کاره است.

این‌ محور خطرناک بازهم شاهد تصادف و واژگونی خودرو بود تا مسئولان را برای اتمام عملیات تعریض و ساماندهی این‌محور به تلاش بیشتر فرا بخواند.

متاسفانه در روزهای اخیر یک فقره تصادف منجر به فوت در این محور اتفاق افتاد که باعث ناراحتی شهروندان شد. مردم از مسئولان این دولت انتظار دارند که پرونده گردنه و محور برزول را با تلاش و پیگیری بعد از چندین سال به زودی بسته شده ببینند و امنیت به این محور و مردم هدیه شود.

فرشته سلگی بخشدار زرین دشت در این خصوص گفت: بعد از حدود یک دهه از عدم تعیین تکلیف محور دهفول به برزول بالاخره به لطف خداوند و همت مسئولین نهاوند و استان به خصوص فرماندار و نماینده شهرستان عملیات تعریض و آسفالت این محور انجام شد.

وی افزود: این محور هنوز با توجه به اینکه رسما تحویل داده نشده و علائم جاده ای نصب نشده عملا به طور صد درصد تکمیل نشده لذا از نماینده شهرستان و دیگر مسئولین مربوطه تقاضا داریم برای حفظ جان و امنیت مردم هرچه سریعتر نسبت به خط کشی و نصب علائم جاده‌ای و تحویل نهایی جاده مربوطه اقدام عاجل کنند.

بخشدار زرین دشت اظهار داشت: علاوه بر موارد بالا امیدواریم نسبت به نصب نیوجرسی  اقدام شود تا از خطرات این محور کاسته شود.

سلگی در پایان گفت: با توجه به اینکه در ایام محرم میهمانان زیادی از شهرستان‌های دیگر به شهرستان و بخش زرین دشت وارد شده و بار ترافیکی جاده بیشتر شده لذا از همه همشهریان گرامی تقاضا داریم که جوانب احتیاط را رعایت کنند تا شاهد اتفاقات تلخ دیگری نباشیم.

حسین موسوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند نیز در خصوص این محور گفت: متاسفانه تعریض و چهار بانده کردن جاده دهفول به برزول چندین سال است طول کشیده و هنوز هم ادامه دارد.

موسوی با بیان اینکه عملیات آسفالت این جاده به طور کامل توسط اداره راه و شهرسازی انجام نشده و همچنین علائم خطر و هشدار نیز در طول جاده وجود ندارد، گفت: اداره راهداری تا هنگامی که عملیات کامل آسفالت و نصب علائم هشدار و خطر این جاده انجام نشود آن را تحویل نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: اداره راهداری به منظور حفظ جان مردم و کاهش تصادفات در این جاده اقدام به خط کشی جاده قدیمی به منظور دید رانندگان و راهنمایی آنان کرده است تا رانندگان وارد جاده ناتمام و پر خطر تعریض شده نشوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند گفت: اگر راننده ای وارد مسیر ناتمام قسمت تعریض شود و حادثه ای رخ دهد مسئولیتش برعهده راننده خواهد بود.

به گزارش عصر همدان، به توجه به وقوع حوادث ناگواری که در این‌ محور رخ داده است مردم منتظر اتمام عملیات راه‌سازی در این‌ محور هستند. با توجه به اقدامات خوب و پیشرفت مناسب این طرح در دولت جدید امیدواریم هرچه سریعتر با نصب علایم هشدار دهنده و علائم ترافیکی مناسب موجبات کاهش تصادفات در این محور فراهم شود.

مردم از مسئولان انتظار دارند تا هرچه زودتر این جاده برای انجام دیگر اقدامات به اداره راهداری تحویل داده شود تا شاهد محوری ایمن برای تردد شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191705
  • دیدگاه‌ها برای رانندگان در محور شهر برزول نهاوند فقط از جاده قدیمی تردد کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.