• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار

  • کد خبر : 14745
  • 21 مرداد 1398 - 9:45
برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار

امام جمعه تویسرکان گفت: برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار که همواره در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند, هرچه مصیبت جهان است زیرسر این غده سرطانی است و انسان نمی تواند نسبت به این جنایت ها بی تفاوت باشد. به گزارش عصر همدان, حجت الاسلام مرتضی موحدی امروز در خطبه […]

امام جمعه تویسرکان گفت: برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار که همواره در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند, هرچه مصیبت جهان است زیرسر این غده سرطانی است و انسان نمی تواند نسبت به این جنایت ها بی تفاوت باشد.

به گزارش عصر همدان, حجت الاسلام مرتضی موحدی امروز در خطبه های نماز عید قربان در تپه نورالشهداء تویسرکان، گفت: یکی از نشانه های تقوا، توجه و انس به امام زمان (عج) است، اینکه به احترام و محبت حضرت از گناه صرف نظر می کنیم و با یاد ایشان از جلسات معنوی بهره بگیریم.
وی اظهار کرد: اگر می خواهید محبوب خدا داشته باشید راز آن تقوا است و خدا ولی و سرپرست اصلی و حقیقی همه عالمیان است.
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همیشه جای خالی امام زمان (عج) احساس می شود اما روزهای عید بیشتر، افزود: با دل های منتظر فرج ایشان را بخواهید و امروز روز عید است صله ارحام و از بین بردن کدورت ها را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.
حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: در موسوم حج هستیم و پیام رهبر انقلاب به حجاج را شنیدیم که تأکید خاص به برائت از مشرکین داشتند، دشمنی کفار آشکار است و اینکه کسی بگوید که باید با دشمنان ملایمت داشته باشیم نمی شود چرا که دشمنی کفار همیشگی و روشن است.
وی تصریح کرد: امریکا دشمنی خود را هر روز و هر ساعت ادامه می دهد و همواره برای ملت ما نقشه کشیده است اما خداوند می فرماید ما برای دشمنان نقشه می کشیم و کفار خودشان در دام حضرت حق و مسلمین گرفتار می شوند.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: همه دیدند که امریکای جنایتکار چقدر هزینه کرد و رژیم بعث عراق را پایگاه خود علیه ملت ایران قرار دهد و یا برای پرورش داعش پول ها هزینه کرد، اما همان نابودی داعش زمینه افتخارآفرینی مدافعان حرم شد.
حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: گرچه اندک مزدوران امریکا در داخل کشور هر کاری انجام می دهند اما این مهلت خداست و خداوند متعال کید و نقشه دقیق دارد و آن هایی که به امام(ره)،شهدا و ولایت پشت کردند سیلی می خورند، همان هایی که با فساد اقتصادی و ویژه خواری دل خانواده شهدا را شکستند به زودی خدا یقه آنان را می گیرد.وی با تأکید بر اینکه به گفته رهبری آینده این کشور روشن است، تصریح کرد: زمستان می رود و رو سیاهی به خائنان می ماند چرا که عنایت امام زمان(عج) پشت سر مسلمان است.
امام جمعه تویسرکان در ادامه گفت: برائت از مشرکین به معنی بیزاری از تمام بیرحمی ها در عالم است و این سعادت با عظمتی است که انسان بتواند در برابر مستکبرین جهان بایستد و امروز حجاج ما با عزت، افتخار و شجاعت در سرزمین وحی همان حایی که مزدوران امریکایی هستند می توانند اعلان برائت داشته باشند.
حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار که همواره در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند، هرچه مصیبت جهان است زیرسر این غده سرطانی است و انسان نمی تواند نسبت به این جنایت ها بی تفاوت باشد.

زنگنه
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14745
  • دیدگاه‌ها برای برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.