• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان همدان هفته بسیج را تبریک گفتند

  • کد خبر : 136084
  • 02 آذر 1400 - 11:35
رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان همدان هفته بسیج را تبریک گفتند

رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، هفته بسیج را به مردم ولایی استان، به ویژه بسیجیان غیور و دلیرمان تبریک گفتند. به گزارش عصرهمدان؛ رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب […]

رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، هفته بسیج را به مردم ولایی استان، به ویژه بسیجیان غیور و دلیرمان تبریک گفتند.

به گزارش عصرهمدان؛ رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، هفته بسیج را به مردم ولایی استان، به ویژه بسیجیان غیور و دلیرمان تبریک گفتند.

متن پیام ها بدین شرح است:

باسمه تعالی
« وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»
(سوره مبارک قصص/آیه ۵)

اراده حضرت حق بر آن قرار گرفته است که در ظلمانی ترین دوران تاریخ بشریت که جنود پیدا و پنهان شیطان رجیم با تهدید و تحریف و جنگ و گرسنگی و به استضعاف کشانیدن ملت های جهان تمام توان خود را در به عملی ساختن عبودیت ابلیس به صحنه آورده است، شجره طیبه بسیج که ریشه در تعلیمات انبیاء و اولیاء و ائمه هدی(ع) در طول تاریخ داشته و از خون مطهر شهداء و صالحان بالنده گردیده است تحت زعامت ولایت معظم فقیه و ولی امر مسلمین و آزادگان جهان، بیرق نبرد نهایی با نظام سلطه و اذناب آن را بر تارک جهان خلقت افراشته دارد و وعده راستین و تاریخی پروردگار جهانیان در پیروزی نهایی حزب الله را جامه عمل بپوشاند. مقارن با هفته مبارک بسیج که وجه مشترک محور مقاومت و امید مسلمانان و مستضعفین جهان در به اضمحلال کشاندن طاغوت اکبر است این ایام مسعود را به تمامی ولایتمداران و دلدادگان انقلاب اسلامی ایران و هم استانی های شریف و ارجمند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تعجیل در ظهور آخرین منجی عالم بشریت و سلامت، اقتدار و عزت نظام اسلامی و مسلیمن جهان را خواستارم.

محمدرضا عدالتخواه- رئیس کل دادگستری استان همدان

دادستان همدان هفته بسیج را تبریک گفت

در این پیام آمده:

به نام خدا

بسیج از موهبات انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که در امتداد مکتب حسینی شکل گرفته و بالنده شده و در قلب ملتمان ریشه دارد . بسیجیان دلاور و همیشه سلحشور، تحت زعامت رهبر بسیجی انقلاب، در تمامی عرصه های رشد و بالندگی ایران عزیزمان همواره در خط مقدم دفاع از اسلام، انقلاب، وطن و جبهه مقاومت بوده اند.نقش اقشار مختلف بسیج در پویایی، اقتدار، عزت و سربلندی این نظام و در اشاعه آرمان های والای شهدا و امامین انقلاب و یاری رساندن به محرومان بی بدیل است. هفته بسیج بهانه‌ای است برای قدردانی از بسیجیان، این مجاهدان و خاکیان افلاکی. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید که با ایثار و فداکاری، از جان عزیز خویش در مسیر حسینی گام برداشتند، هفته بسیج را به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، مردم ولایی استانو به ویژه بسیجیان غیور و سرافرازمان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این سرافرازان را از خداوند منان مسألت دارم.

حسن خانجانی موقر – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136084
  • دیدگاه‌ها برای رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان همدان هفته بسیج را تبریک گفتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.