• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

ذخیره ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان

  • کد خبر : 160472
  • 12 مرداد 1401 - 10:18
ذخیره ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان

بهروز الیاسی گفت: بالغ بر ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه استان همدان در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ذخیره شده است. به گزارش عصرهمدان؛ بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به ذخیره بیش از ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای […]

بهروز الیاسی گفت: بالغ بر ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه استان همدان در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ذخیره شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به ذخیره بیش از ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه استان همدان اظهار کرد: از این میزان ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن کود ازته، ۱۷۳۰ تن کود فسفاته و ۱۸۷۰ تن کود پتاسه است.

وی با بیان اینکه تخصیص کود یارانه ای به استان همدان حاصل پیگیری همکاران استانی شرکت است، تصریح کرد: این حجم از ذخیره استراتژیک کود شیمیایی در استان بی سابقه بوده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: کودهای تخصیص داده شده به استان علاوه بر ذخیره انباری، کود شیمیایی بتدریج از مبادی پتروشیمی ها و بنادر هم به مقاصد انبارهای سازمانی و همچنین انبارهای کارگزاران و عاملین فروش در شهرستان ها حمل و تخلیه می شود.

وی گفت: کود شیمیایی تأمین و تدارک شده طبق سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی و بر اساس سامانه پهنه بندی و از طریق حواله الکترونیک، برای کشت های پاییزه استان در اختیار کشاورزان و باغداران عزیز قرار می گیرد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=160472
  • دیدگاه‌ها برای ذخیره ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.