• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان و مردم از برکات انقلاب اسلامی/ مردم پای کار انقلاب و مسئولان پای کار مردم

  • کد خبر : 177330
  • 19 بهمن 1401 - 8:22
دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان و مردم از برکات انقلاب اسلامی/ مردم پای کار انقلاب و مسئولان پای کار مردم

دادستان همدان با اشاره به افزایش دیدارهای عمومی در روزهای خجسته دهه فجر، گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف ما است، اینان پای کار انقلاب هستند و ما نیز باید برای اجابت خواسته هایشان پای کارشان باشیم. به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در گفت‌گو با روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان با […]

دادستان همدان با اشاره به افزایش دیدارهای عمومی در روزهای خجسته دهه فجر، گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف ما است، اینان پای کار انقلاب هستند و ما نیز باید برای اجابت خواسته هایشان پای کارشان باشیم.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در گفت‌گو با روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان با تبریک پیشاپیش بهار چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: برخورد صحیح و درست با مردم، به ویژه پاسخگو بودن در برابر خواسته های آنان، از ویژگی های بارز انقلاب است، موضوعی که در آموزه های دینی ما توسط ائمه (ع) نیز بر آن تأکید بسیار شده.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن ملت هم عرض با مسؤولان را می توان از دستاوردهای انقلاب برشمرد، افزود: نشست و برخاست با همین مردم به عنوان ولی نعمتان نظام، جزء وظایف ما است و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نیز که بر پایه اصول و سنت نبوی و علوی بنا شده، بر این امر صحه می گذارد.

دادستان همدان افزود: در عهدنامه امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر که به نوعی عهدنامه آن حضرت برای تمام مسؤولان در تمامی دوران هاست، آمده؛ “برای مراجعه‌کنندگان و حاجتمندان وقتی مقرر بدار که شخصاً به نیاز آنان رسیدگی کنی و آنان بتوانند با شخص تو سخن بگویند. ”

خانجانی موقر با اشاره به اینکه، حتی اگر نتوان گره از مشکل فردی باز کرد باید پای درد و دلش نشست، گفت: به همین منظور در طول سال، روزهای دوشنبه ملاقات عمومی این دادستانی و معاونان با مردم با هدف اجابت مطالبه آنان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ملاقات های مردمی در روزهای مبارک دهه فجر پررنگ تر هم شده، تا جایی که در دیدارهای مردمی در سطح محلات و مساجد در این شب ها حضور یافته ایم، چرا که معتقدیم این مهم سبب خوش بینی و افزایش رضایتمندی مردم می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177330
  • دیدگاه‌ها برای دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان و مردم از برکات انقلاب اسلامی/ مردم پای کار انقلاب و مسئولان پای کار مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.