• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

دکتر وحیدی وارد همدان شد/ وزیر کشور: فساد ستیزی و نگاه توسعه محور از معیارهای اصلی انتخاب استاندارد ان است

  • کد خبر : 133193
  • 01 آبان 1400 - 21:25
دکتر وحیدی وارد همدان شد/ وزیر کشور: فساد ستیزی و نگاه توسعه محور از معیارهای اصلی انتخاب استاندارد ان است

وزیر کشور پس از ورود به همدان گفت: استاندارد دها و معیارهای ما در انتخاب استاندارد ان برای به دست گرفتن سکان مدیریت استان ها، فساد ستیزی و داشتن نگاه توسعه محور است. به گزارش عصرهمدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد وحیدی» شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه همدان در […]

وزیر کشور پس از ورود به همدان گفت: استاندارد دها و معیارهای ما در انتخاب استاندارد ان برای به دست گرفتن سکان مدیریت استان ها، فساد ستیزی و داشتن نگاه توسعه محور است.

به گزارش عصرهمدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد وحیدی» شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: پاک دستی، انقلابی و جهادی بودن، کار مجاهدانه و شبانه روزی، عدم تاخیر در رسیدگی به امور و مطالبات مردم از دیگر ویژگی های این دولت در انتخاب استاندارد ان است.

وزیر کشور اظهار داشت: استاندارد ان دارای شاخصه هایی همچون نگاه توسعه ای به استان، سازگاری با مردم، کارآمدی و کاربلدی هستند.

وحیدی تاکید کرد: از الزامات تحقق این اهداف، به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی در مدیریت ها با نگاه و رویکرد تحول گرایی است.

وزیر کشور شامگاه شنبه به منظور معرفی استاندارد جدید همدان و تکریم استاندارد قبلی این استان وارد همدان شد.

قرار است امشب، در جلسه شورای اداری استان، «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندارد جدید همدان معرفی و از خدمات سید «سعید شاهرخی» قدردانی شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه ۲۸ مهر امسال با تصویب هیات دولت به عنوان شانزدهمین استاندارد همدان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از هیات دولت سیزدهم رای اعتماد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133193
  • دیدگاه‌ها برای دکتر وحیدی وارد همدان شد/ وزیر کشور: فساد ستیزی و نگاه توسعه محور از معیارهای اصلی انتخاب استاندارد ان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.