• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
0

دو مجتمع گردشگری در رزن اجرایی می شود

  • کد خبر : 30089
  • 14 آبان 1398 - 8:56
دو مجتمع گردشگری در رزن اجرایی می شود

بخشدار مرکزی رزن با بیان اینکه به دنبال بهره برادری از همه ظرفیتها در جهت رشد منطقه هستیم گفت : ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از طریق دو پروژه مهم ایجاد مجتمع گردشگری فارسجین و مجتمع گردشگری گونلو در دستور کار قرار دارد. مهدی عزیزی در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه کارهای مقدماتی […]

بخشدار مرکزی رزن با بیان اینکه به دنبال بهره برادری از همه ظرفیتها در جهت رشد منطقه هستیم گفت : ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از طریق دو پروژه مهم ایجاد مجتمع گردشگری فارسجین و مجتمع گردشگری گونلو در دستور کار قرار دارد.

مهدی عزیزی در گفتگو با عصر همدان؛ با بیان اینکه کارهای مقدماتی ایجاد مجتمع گردشگری در رزن انجام شده و در شرف صدور مجوز می باشد گفت: ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از طریق دو پروژه مهم ایجاد مجتمع گردشگری فارسجین و مجتمع گردشگری گونلو در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع گردشگری گونلو در دهستان خرقان گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد که جز پروژه های نمونه در استان همدان خواهد بود.

وی ادامه داد: واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در شهرک صنعتی رزن و خارج از آن با پیگیری های انجام شده راه اندازی خواهد شد که در حال حاضر دو واحد تعطیل احیا شده است .

عزیزی از واگذاری واحد تولید زغال ولوله سبز به سرمایه گذاران جدید با اشتغالزایی برای ۱۲ نفر خبر داد و ادامه داد: پروژهای عمرانی در دستور کار قرار دارد، در ١۴ روستای این بخش عملیات زیرسازی و آسفالت با اعتبار بالغ بر ٧ میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان فصل کاری ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

بخشدار مرکزی رزن افزود: در ١۰ روستا عملیات جدول گذاری وزیر سازی در دستور کار قرار دارد که امسال این پروژه ها اجرایی و به اتمام خواهد رسید.

وی به بازنگری طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: این مهم در روستای کاروانه و گونلو از طریق بنیاد مسکن در حال انجام است.

عزیزی در ادامه به پروژه های راهداری اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت راههای روستایی از جمله راه وفس و غلامعلی تامین اعتبار و در مرداد ماه سالجاری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب روکش آسفالت راههای روستایی در دهستان رزن و خرقان نارصایتی مردم را در پی داشته است، گفت: در سالجاری ۱۵ کیلومتر راههای روستایی من جمله مسیر بادکوه-لاله دان به جربانلو،اقکند به نینج،جامشلو به کلیجه، آنتنی فارسجین و آنتنی گونلو روکش آسفالت خواهند شد.

انهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30089
  • دیدگاه‌ها برای دو مجتمع گردشگری در رزن اجرایی می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.