• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

دهه فجر متعلق به همه مردم است

  • کد خبر : 209961
  • 04 بهمن 1402 - 17:47
دهه فجر متعلق به همه مردم است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه موضوع انسجام ملی در شرایط حساس کنونی قابل توجه است، گفت: دهه فجر متعلق به همه بوده و حذب و گروه ندارد، انتخابات نیز برای مردم است و حضور مردم در آینده کشور تاثیر دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» صبح امروز حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان همدان با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که هیچ‌گاه وجود نداشت، گفت: در شرایط حساس کنونی شاهد عملیات طوفان‌ الاقصی، افول استکبار و بیچارگی رژیم صهیونیستی هستیم. وی با اشاره به اینکه در برهه حساس کنونی باید تلاش کنیم آنچه در جلسات نوشته می‌شود به مرحله اجرا برسانیم، افزود: آموزش و پرورش نقش اساسی در این میان دارد و اگر دانش آموزان را پای کار بیاوریم و خودشان صحنه گردان کارها باشند تأثر زیادی در آینده دارد.

فاضلیان خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان با حضور خانواده‌ها در جشن دهه فجر حضور داشته باشند در روز انتخابات نیز خانوادگی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه موضوع انسجام ملی قابل توجه است، تصریح کرد: دهه فجر متعلق به همه است و حذب و گروه ندارد، انتخابات نیز برای مردم است و حضور مردم در آینده کشور مهم است. وی در پایان با اشاره به اینکه از برای برنامه‌های دهه فجر هماهنگی پرواز بالگرد به منظور گلباران انجام شده است، گفت: فرمانده ارشد نظامی برای این موضوع پای کار است و هم اکنون فقط تایید ستاد کل نیاز است تا این اقدام عملی شود.

نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۱ بهمن ماه

در ادامه این جلسه دبیر شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان همدان با اشاره به اینکه هرساله زنگ انقلاب اسلامی در مدارس به صدا در می‌آید، گفت: امسال با توجه به اینکه ۱۲ بهمن روز تعطیل است مصوب شده تا زنگ انقلاب به صورت نمادین در ۱۱ بهمن ماه نواخته شود.

حمید گلنار افزود: زنگ انقلاب اسلامی در یکی از هنرستان‌های شهر که دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز رأی اولی است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه دوم به راهیان‌نور در آستانه دهه فجر از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته فرهنگ و هنر و آغاز مسابقات فرهنگی و هنری در مدارس نیز در دستور کار است.

دبیر شورای آموزش‌وپرورش شهرستان همدان ادامه داد: با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی مسابقات قرآن و عترت، نماز و محفل انس با قرآن در تاریخ ۱۸ بهمن با حضور قاریان ملی برگزار می‌شود.

گلنار در پایان با اشاره به اینکه برنامه‌ای تحت عنوان ایران قوی با همکاری بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: افتتاح چندین طرح ورزشی و در نهایت حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خواندن سرود جمعی از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209961
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر متعلق به همه مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.