• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک است

  • کد خبر : 29443
  • 12 آبان 1398 - 7:46
دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مسئله که دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک  است گفت: بنابراین برای حل مشکلات کشور امید بستن به استکبار بی فایده ترین راه حل خواهد بود و فقط و فقط تئوری مقاومت و اتکاء به توانمندی ها و ظرفیت‌های داخلی راه نجات و پیشرفت کشورمی باشد. ناصر قوامی مشفق، […]

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مسئله که دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک  است گفت: بنابراین برای حل مشکلات کشور امید بستن به استکبار بی فایده ترین راه حل خواهد بود و فقط و فقط تئوری مقاومت و اتکاء به توانمندی ها و ظرفیت‌های داخلی راه نجات و پیشرفت کشورمی باشد.

ناصر قوامی مشفق، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره تسخیر لانه جاسوسی گفت: قدم بعدی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کور کردن چشم شیطان بزرگ یعنی تسخیر سفارت و اخراج تحقیرآمیز آمریکا از داخل کشور بود که با این اقدام هیمنه استکبار جهانی شکسته شد و نام انقلاب دوم را به خود گرفت.

وی افزود: منتهای مراتب آمریکایی ها بعد از اخراج از کشور به لطایف الحیلی از طرق سیاسی و فرهنگی و اقتصادی همواره به دنبال حفظ منافع خود بوده اند و مثلث تحریم و تهدید و مقابله نرم از ابزار های مقابله با انقلاب اسلامی در این ۴۰ساله بوده است که هربار با تدابیر ویژه و مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری کشور از بحران های بزرگی نجات داده شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با با بیان اینکه بعنوان نمونه یکی از ابزارهای استکبار برای کاهش سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه هسته ای نشان دادن چراغ سبز گفتگو و آماده سازی مقدمات برجام بود افزود :در این زمینه به تعهدات خود عمل کردیم در حالی که طرف مقابل نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد بلکه از بر جام خارج شد تا بتواند تحریم های بیشتری را نسبت به کشور عزیزمان تحمیل کند .

قوامی با اشاره به بدعهدی طرف مقابل در موضوع برجام تصریح کرد : امروز آبیاری درخت برجام در حالی که آفتابی برای تابیدن ندارد کاری بیهوده و عبث خواهد بود چراکه جز خرید زمان از کشور برای جا ماندن از پیشرفت در عرصه علم روز دنیا تقریبا چیز دیگری را که معنای آن گشایش باشد و مردم آن را احساس کنند را به همراه نداشته است.

وی ادامه داد: استکبار بجای عمل به تعهدات خود ،حتی برداشتن تحریم های بعد از خروج خود از بر جام را هم مشروط به مواردی کرده است که مستقیما امنیت ملی را نشانه گرفته است و این وقاحت دشمن را نشان می دهد.

کارشناس مسائل سیاسی  با تبیین این مسئله که دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک تبدیل شده است گفت :بنابراین برای حل مشکلات کشور امید بستن به استکبار بی فایده ترین راه حل خواهد بود و فقط و فقط تئوری مقاومت و اتکاء به توانمندی ها و ظرفیت‌های داخلی راه نجات و پیشرفت کشورمیباشد .

قوامی خاطرنشان کرد: همه این بدعهدی های استکبار یاد آور آیه شریفه و لن ترضی عنک الیهود و لن النصاری حتی تتبع ملتهم می باشد. بنابراین یوم الله ۱۳آبان امروزه به عنوان نمادی در مقابل دیدگان همه ملتهای مظلوم دنیاست و این پیام را مخابره می کند که تنها راه نجات ملتها از سلطه استکبار،مبارزه و مقاومت است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29443
  • دیدگاه‌ها برای دل بستن به آمریکا سرابی خطرناک است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.