• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

دفاع مقدس فرزندان این کشور را تربیت کرد

  • کد خبر : 22380
  • 01 مهر 1398 - 16:06
دفاع مقدس فرزندان این کشور را تربیت کرد

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  دیدار کردند.   به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان همدان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه دیدار کردند. ابتدا سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین ع  همدان در این […]

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  دیدار کردند.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان همدان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه دیدار کردند.

ابتدا سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین ع  همدان در این دیدار با اعلام آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شرایط کنونی ،برای دفاع از نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به معجزات دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس معجزات و اتفاقات بسیاری وجود دارد که ضروری است این مسائل برای نسل جدید و مردم ما بازگو شود.

سردار مجیدی تاکید کرد: پاسخ سریع مدافعان حریم هوایی کشور در پایگاه شهید نوژه،تصرف سه روزه فاو در عملیات والفجر۸ از جمله این معجزات است.

وی در پایان گفت: همکاری همه نیروهای مسلح در عرصه های مختلف را یک الگو و مدل برای پیشرفت و اعتلای کشور است.

در ادامه آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس فرزندان این کشور را تربیت کرد افزود: تربیت یافتگان هشت سال دفاع مقدس امروز بار مسئولیت جهادی در کشور را به دوش دارند.

وی ادامه داد: خدمت بزرگ هشت سال جنگ رسیدن به حدی از بازدارندگی است که استکبار و فرعون زمان هم امروز توان حمله به کشور را ندارد.

آیت الله شعبانی گفت: مبدا قدرت یک ملت، محل اتصال به قدرت لایزال الهی بود و این موضوع را دفاع مقدس به وضوح نشان داد.

وی در پایان گفت: هر چند ما نسل انقلاب فرصت حضور در دفاع مقدس را نداشتیم ،ولی امیدواریم فرصت بهتری برای ما در راه جهاد کنار حضرت ولیعصر عج فراهم شود..

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22380
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس فرزندان این کشور را تربیت کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.