• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

دفاع مقدس، کلید واژه مقاومت را به جهان صادر کرد/ ولایت پذیری محض، رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام

  • کد خبر : 23365
  • 06 مهر 1398 - 13:16
دفاع مقدس، کلید واژه مقاومت را به جهان صادر کرد/ ولایت پذیری محض، رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تأکید بر اینکه کلیدواژه دفاع مقدس بر دو رکن مقاومت و تبعیت از ولایت شکل گرفته است، گفت: در آمیخته شدن ولایت پذیری محض با مقاومت، رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام و به ویژه صدور انقلاب ما به جهان است. «محمدمهدی مفتح» […]

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تأکید بر اینکه کلیدواژه دفاع مقدس بر دو رکن مقاومت و تبعیت از ولایت شکل گرفته است، گفت: در آمیخته شدن ولایت پذیری محض با مقاومت، رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام و به ویژه صدور انقلاب ما به جهان است.

«محمدمهدی مفتح» در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  گفت: دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی، را باید از درخشان ترین روزهای بسیار ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه این دوران برای نسل جوان و نسل های آینده درس ها و عبرت های بسیار دارد، اظهار کرد: ما در آن روزهای سخت و التهاب آور نه تنها با دشمن بعثی بلکه با تمام دنیای کفر و استکبار مقابله کردیم و جوانان بسیاری توانستند با ایستادگی جانانه از این مرز و بوم دفاع کنند.

دفاع مقدس ترسیم کننده روحیه شهادت طلبی آحاد مردم

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید در چند قرن اخیر این نخستین جنگ نظامی بود که ما یک وجب از میهن اسلامی خودمان را از دست ندادیم و تمام قد تمام خاک پاک وطن اسلامیان را توانستیم حفظ کنیم و این مهم برگرفته از آن روحیه شجاعت و شهادت طلبی در دفاع مقدسی بود که همه بر آن اذعان داشتند.

مفتح تصریح کرد: آن روزها مدت زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و جمهوری اسلامی هم یک حکومت نوپا، که تنها با اتکا به خدا، توسل به ائمه(ع)، ولایت پذیری مردم و رشادت های رزمندگان بود که ملت ما توانست در برابر متجاوزان تا دندان مسلح با حمایت های امریکای جنایتکار بایستد.

روحیه استکبارستیزی مردم ستودنی است
وی با تأکید بر اینکه تمامی اقشار مختلف مردم آن روزها در صحنه های حق علیه باطل با مقاومت جانانه خود به میدان آمدند، عنوان کرد: اگر ما امروز به دفاع مقدس و ارزش های والای آن افتخار می کنیم بی تردید به دلیل آن روحیه مقاومت و استکبارستیزی ملت همیشه غیور است.

مقاومت، درس بزرگ دفاع مقدس به تمامی نسل ها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  به مسئله راهکار مقاومت به عنوان محور موفقیت های جمهوی اسلامی ایران در تمامی زمینه های نظام اشاره کرد و گفت: آن مقاومت دوران دفاع مقدس برای این مقاومت کنونی در برابر دشمنان نظام در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی درس عبرت بزرگی است.

مفتح اذعان کرد: دفاع مقدس نشان داد که هرجا که انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستاد، پیروز میدان بود و این پیروزی حق بر باطل با تکیه بر آموزه های اسلامی، سنت الهی است که  تأکید دارد؛ اگر کسی دین خدا را یاری کند خداوند او را یاری می کند.

آمیخته شدن کلید واژه مقاومت با تبعیت از ولایت، رمز موفقیت های نظام

وی به پیشرفت های جمهوی اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی، نانوتکنولوژی، انرژی صلح آمیز هسته ای و بسیاری دیگر از موفقیت های جوانان غیور این سرزمین هم پرداخت و افزود: این همه موفقیت ها تنها در سایه مقاومت حتی در بدترین شرایط و بدترین تحریم های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ما به دست آمده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی پایه و اساس این مقاومت را برگرفته از دو رکن اساسی در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور ولایت و جمع شدن آن با تبعیت پذیری مردم از ولایت، رمز پیروزی های ایران اسلامی در تمامی صحنه های نبرد با دشمنان انقلاب است.

دفاع مقدس، کلید واژه مقاومت را به جهان صادر کرد

مفتح تأکید کرد: این دو رکن در آمیخته شدن با کلیدواژه مقاومت سبب شد تا انقلاب ملت ما به جهان صادر شود و بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل بگیرد و آزادگان جهان بدانند که می شود با همین کلیدواژه ارزشمند مقاومت  در برابر هر غاصب و ستمکاری از جمله صهیونیسم کودکش و امریکای جنایتکار ایستاد.

ولایت پذیری محض؛ رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام
وی تصریح کرد: گردنه های پر و پیچ و خم را تنها می توان با راهبری دلسوز همچون رهبر انقلاب پشت سر گذشت به شرط آن که در تمامی مسائل و مراحل زندگی از ولایت تیعیت پذیری کنیم نه از ایشان پیشی بگیرم و نه عقب بیافتیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سربلندی نظام در عرصه های مختلف تنها با همین مقاومت با تبعیت محض از ولایت شکل گرفته و استمرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23365
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس، کلید واژه مقاومت را به جهان صادر کرد/ ولایت پذیری محض، رمز عبور از گردنه های پر پیچ و خم و استمرار نظام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.