• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

دعوت دختران بسکتبالیست نهاوند به تیم ملی

  • کد خبر : 208934
  • 20 دی 1402 - 8:05
دعوت دختران بسکتبالیست نهاوند به تیم ملی
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از دعوت دو بانوی ورزشکار این شهرستان به اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور خبر داد.

مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: در رشته بسکتبال دختران این شهرستان افتخارآفرین هستند و پیشرفت‌های زیادی کردند و در لیگ کشوری رقابت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در راستای همین موفقیت‌ها دو دختر بسکتبال نهاوند به اردوی تیم ملی مینی بسکتبال دعوت شدند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند.

علی بخشی افزود: در این مرحله از اردو خانم‌ها نرگس آوند و فاطمه دارایی بسکتبالیست‌های خوش آتیه نهاوندی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی عنوان کرد: این ورزشکاران به مرحله نهایی جشنواره مینی بسکتبال استعدادیابی تیم ملی موسوم به بسکتبال ۲۰۳۰ از باشگاه خانه بسکتبال شهرستان نهاوند در این اردو حضور دارند.

علی بخشی بیان داشت: شهرستان نهاوند دارای استعدادهای خوبی در رشته بسکتبال است و در اردوهای مختلف استعدادیابی و تیم ملی همواره نماینده دارد که مایه خوش بختی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: از زحمات خانم‌ها مرضیه گرایی و فائزه قپانوری مربیان پرتلاش بسکتبال شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها داریم.

وی به خبر دیگری از بسکتبال نهاوند اشاره کرد و از صدرنشینی تیم نهاوند در رقابت‌های لیگ یک کشور خبر داد.

علی بخشی افزود: با تلاش کادر فنی و بازیکنان مستعد شهرستان با این صدرنشینی بسکتبالیست‌های نهاوندی به مرحله بعد لیگ کشوری صعود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم بسکتبال بانوان یاران داریوش نهاوند موفق شد در مسابقات لیگ یک کشور با پیروزی در مقابل تیم‌های آکادمی سحر تهران، پاز تهران، تی بار هایپر رشت بااقتدار و صدرنشینی در گروه D به دور بعدی مسابقات صعود کند.

وی اظهار داشت: با درایت و تدابیر کادر فنی امیدواریم در مرحله بعدی نیز این تیم موفق به صعود شود و افتخاری برای ورزش شهرستان کسب کند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208934
  • دیدگاه‌ها برای دعوت دختران بسکتبالیست نهاوند به تیم ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.