• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

دعوت‌نامه حزب جمهوری اسلامی برای شهید آیت الله حیدری در روز انفجار خونین ۷ تیر

  • کد خبر : 156896
  • 07 تیر 1401 - 8:37
دعوت‌نامه حزب جمهوری اسلامی برای شهید آیت الله حیدری در روز انفجار خونین ۷ تیر

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به دعوت‌نامه شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری اولین امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب جمهوری اسلامی است که برای حضور در جلسه حزب در روز هفتم تیر سال ۶۰ به این جلسه دعوت‌شده است. به گزارش عصرهمدان؛ تصویری که در ادامه مشاهده […]

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به دعوت‌نامه شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری اولین امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب جمهوری اسلامی است که برای حضور در جلسه حزب در روز هفتم تیر سال ۶۰ به این جلسه دعوت‌شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به دعوت‌نامه شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری اولین امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو حزب جمهوری اسلامی است که برای حضور در جلسه حزب در روز هفتم تیر سال ۶۰ به این جلسه دعوت‌شده است.

در این دعوت‌نامه ساعت شروع مراسم و دستور کار جلسه عنوان‌شده و توضیحاتی در پایین آن آورده شده است؛ ولی لحظاتی بعد از شروع جلسه شهید آیت‌الله حیدری به همراه شهید بهشتی و تعداد زیادی از یاران انقلاب و امام برای همیشه به عرش می‌پیوندند.

شهید آیت الله محمد علی حیدری در زمان شهادت هم امام جمعه و هم نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بود و همچنین تنها شهید استان همدان در حادثه هفتم تیر است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156896
  • دیدگاه‌ها برای دعوت‌نامه حزب جمهوری اسلامی برای شهید آیت الله حیدری در روز انفجار خونین ۷ تیر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.