• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

دشمن شناسی و بصیرت از صفات بارز شهید همدانی بود

  • کد خبر : 166697
  • 11 مهر 1401 - 22:15
دشمن شناسی و بصیرت از صفات بارز شهید همدانی بود

هفتمین سالگرد شهادت سرلشگر حاج حسین همدانی در شهرستان کبودراهنگ با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد:شهید همدانی نابغه جنگ های نامنظم در غرب آسیا بود و نقش موثری […]

هفتمین سالگرد شهادت سرلشگر حاج حسین همدانی در شهرستان کبودراهنگ با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار مظاهر مجیدی در سخنرانی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد:شهید همدانی نابغه جنگ های نامنظم در غرب آسیا بود و نقش موثری در عملیات های مهم دفاع مقدس داشت.

وی با اشاره به نقش سردار همدانی در شکست داعش در سوریه افزود:زمانی که نیروهای داعشی در حال پیشروی در سوریه بودند تشکیل بسیج مردمی و شناسایی و آموزش نیروهای مردمی برای دفاع از سوریه بر عهده این سردار با افتخار بود.

سردار مجیدی با اشاره به نقش صبورانه شهید همدانی در بن بست های مهم انقلاب گفت: حضور مدبرانه و مخلصانه شهید همدانی در فتنه ۸۸ معادلات دشمن در آشوب های خیابانی را برهم زد.

فرمانده سپاه استان همدان در خصوص دشمن شناسی و بصیرت شهید همدانی افزود: دشمن شناسی و بصیرت از خصلت های بارز شهید همدانی بود که بسیاری از توطئه های استکبار در کشور را خنثی کرد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: دفع حداقلی و جذب حداکثری و فروتنی و و دوری از تکبر از اخلاق و منش ایشان بود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=166697
  • دیدگاه‌ها برای دشمن شناسی و بصیرت از صفات بارز شهید همدانی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.