• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است

  • کد خبر : 79084
  • 21 مرداد 1399 - 14:03
دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است

حجت الاسلام علی در مراسم تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه رزن گفت: تلاش دشمن آن است که با تحریم ناجوانمردانه، کشور را با مشکل مواجه کند. حجت الاسلام والمسلمین حسین علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اانصارلحسین (ع)استان همدان با اشاره به هدف اصلی و قطعی دشمنان برای انحراف انقلاب تاکید […]

حجت الاسلام علی در مراسم تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه رزن گفت: تلاش دشمن آن است که با تحریم ناجوانمردانه، کشور را با مشکل مواجه کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اانصارلحسین (ع)استان همدان با اشاره به هدف اصلی و قطعی دشمنان برای انحراف انقلاب تاکید کرد: تحریمها امروز وسیله و ابزار دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب شده است.

علی، اقدامات نیروهای مومن و انقلابی را برای کمک به مستضعفین، یک ویژگی ممتاز برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راه خدمت به محرومین پیشقدم باشیم.

وی با اشاره به شرایط تحریم کشور و دشمنی برخی کشورها با ایران و انقلاب اسلامی، ادامه داد:باید در شرایط شیوع بیماری کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان را در خدمات خود به مردم و ترویج بهداشت و کمکهای مومنانه، یاری کنیم.

حجت الاسلام علی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار محروم، خاطرنشان کرد: راهی که ما انتخاب کرده ایم، راه کمک به ادامه مسیر انقلاب است و با تمام توان این راه را ادامه خواهیم داد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام غفاری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام احمد زاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن معرفی شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79084
  • دیدگاه‌ها برای دشمن به زیرساخت های اقتصادی کشور حمله کرده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.