• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است/لزوم وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان انقلابی

  • کد خبر : 79452
  • 27 مرداد 1399 - 9:01
دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است/لزوم وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان انقلابی

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به  تمام نیروهای انقلاب است گفت: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید توجه کنند و بسیجی ها و دانشجویان انقلابی صبور و شکیبا باشند. به گزارش خبرنگار عصر همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده […]

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به  تمام نیروهای انقلاب است گفت: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید توجه کنند و بسیجی ها و دانشجویان انقلابی صبور و شکیبا باشند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز، در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه بوعلی سینا  با بیان اینکه دو واژه «بسیج» و «دانشجو»  مقدس و محترم است اظهار کرد: فردی که هم بسیجی و هم دانشجو است بار سنگینی را به دوش می‌کشد تا در خدمت مردم باشد و بسیجی ها و دانشجویان انقلابی صبور و شکیبا باشند.

وی افزود: امروزه هجمه های سیاسی و اقتصادی زیادی علیه ایران و انقلاب در جریان است ولی انقلاب اسلامی در مسیری روشن قرار دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما در ابعاد گسترده و گوناگون با بودجه های کلان مورد تهاجم قرار گرفته است.

حاجی بابایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر «بصیرت» عنوان کرد: بصیرت بدان معناست که انسان بفهمد کجا باید حرف بزند، کجا سکوت کند، کجا حمله کند،کجا حمله نکند، کجا  ورود کند و کجا ورود نکند.

وی با بیان اینکه موضوع استشراق یعنی «نگاه غرب به شرق» از هزاران سال قبل آغاز شده است اظهار کرد: بر اساس آن غربی‌ها در زمینه‌های گوناکون نسبت به موضوعات شرقی‌ها بررسی و تحقیق می‌کنند که چگونه بر شرق تسلط پیدا کرده و استثمار و استشراق کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضعیف ترین نوع استشراق نفوذ است و ضعیف ترین نوع نفوذ این است که فرد خود متوجه نمیشود که تحت نفوذ قرارگرفته و به کشور ضرر میزند.

حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است، گفت: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79452
  • دیدگاه‌ها برای دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است/لزوم وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان انقلابی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.