• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

دشمن با عملیات رسانه ای سنگین در حال تبدیل کرونا به جنگ شناختی است

  • کد خبر : 54552
  • 25 اسفند 1398 - 8:19
دشمن با عملیات رسانه ای سنگین در حال تبدیل کرونا به جنگ شناختی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: پرداختن سراسیمه رسانه های نحس غربی به موضوع کرونا در ایران آمیخته ای از بغض ها، کینه ها، دروغ ها، جعل اخبار و شیوه های عملیات روانی ازجمله جاذبه ترس و…است. ناصر قوامی، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو  با خبر نگار عصر همدان اظهار کرد: پرداختن رسانه های بیگانه به […]

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: پرداختن سراسیمه رسانه های نحس غربی به موضوع کرونا در ایران آمیخته ای از بغض ها، کینه ها، دروغ ها، جعل اخبار و شیوه های عملیات روانی ازجمله جاذبه ترس و…است.

ناصر قوامی، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو  با خبر نگار عصر همدان اظهار کرد: پرداختن رسانه های بیگانه به موضوع کرونا که یک مسئله جهانی و تنها متعلق به ایران نیست، خارج از دغدغه های خبری و اطلاع رسانی این رسانه ها است و آمیخته به اغراض متعدد سیاسی است.

وی تکمیل زنجیره فشار های جامع و حداکثری علیه مردم ایران را نخستین هدف جبهه رسانه ای دشمن در مورد کرونا عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها فکر می کردند می توانند با فشار حداکثری پیوند ناگسستنی میان مردم و نظام را بشکنند اما در عمل ثابت شد که جمهوری اسلامی و مردم ایران اراده ای برای تسلیم ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: پرداختن سراسیمه رسانه های نحس غربی به موضوع کرونا در ایران آمیخته ای از بغض ها، کینه ها، دروغ ها، جعل اخبار و شیوه های عملیات روانی ازجمله جاذبه ترس و…است.

 وی خاطرنشان کرد: امروز با پروژه کرونا هراسی تلاش می کنند با بزرگنمایی موضوع کرونا در ایران کشورهای همسایه را بترسانند و با این ترفند صادرات ایران را به صفر برسانند.

قوامی بیان کرد: رسانه های غربی با انتشار کلیپ از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در پی تضعیف باورهای مردم هستند و دشمن با عملیات رسانه ای سنگین در حال تبدیل کرونا به جنگ شناختی است.

وی تقویت پتانسیل منازعه و اغتشاش در فضای داخلی ایران را یکی از مهمترین راهبردهای مدیران اصلی جریان جنگ نرم در برابر ملت ایران دانست و افزود: سناریوی دشمن از بحث کرونا به عنوان کاتالیزور یا عامل شتاب دهنده برای شعله ور سازی اعتراضات در ایران استفاده می کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی هجمه سنگین رسانه های دشمن را یک جنگ روانی عنوان کرد و اظهارداشت: این عملیات رسانه ای  رابطه مستقیمی با بودجه دریافتی آنان از انگلیس و آل سعود دارد که این مزدوران حاضرند جان تمامی مردم ایران را برای رسیدن به مشتی از دلارهای کثیف سعودی و انگلیسی هدف قراردهند و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد معرفی نمایند.

وی تشریح وضعیت کرونا در سایر کشور های و میزان توان مقابله آنها با این ویروس در مقایسه با کشور ایران را نیز خنثی کننده عملیات رسانه ای دشمن نامید و عنوان کرد: در برخی از این کشورها  حتی تجهیزات پزشکی برخی از این کشورها در حد تشخیص بیماری سرماخوردگی هم نیست تا چه برسد به ویروس کرونا.

قوامی گفت: بسیج ملی مقابله با کرونا برای اولین بار در جهان از دل خود مردم برای مقابله با این ویروس ایجاد شده که در بیانات وزیر محترم بهداشت هم به آن اشاره شده است که همین امر دروغ بزرگ رسانه های غربی با مضمون شکاف دولت-ملت در ایران را آشکار می‌سازد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54552
  • دیدگاه‌ها برای دشمن با عملیات رسانه ای سنگین در حال تبدیل کرونا به جنگ شناختی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.