• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

دست یاری به سمت مردم برای زدن واکسن/ وجود ۵۰ مرکز برای امر واکسیناسیون در اسدآباد

  • کد خبر : 128941
  • 27 شهریور 1400 - 8:15
دست یاری به سمت مردم برای زدن واکسن/ وجود ۵۰ مرکز برای امر واکسیناسیون در اسدآباد

دکتر ایرج صالحی کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر دانست و افزود: هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود. به گزارش عصرهمدان؛ دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بااشاره به همت و تلاش صادقانه و مسئولانه […]

دکتر ایرج صالحی کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر دانست و افزود: هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.

به گزارش عصرهمدان؛ دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بااشاره به همت و تلاش صادقانه و مسئولانه مدافعان سلامت و همراهان مخلص از کسب دو موفقیت در خبر داد و اظهار کرد: اولین موفقیت در کنترل موج پنجم کرونا در شهرستان با عوارض کمتر بود و خوشبختانه در بروز بستری و فوتی کرونایی در حد ۵۰ درصد اعداد پیش بینی شده به ازای جمعیت متوقف شده است.

وی انجام واکسیناسیون ۴۵ درصدی افراد بالای ۱۸ سال تا این لحظه، موفقیت دیگر خواند و افزود: به نمایندگی از کسانی که در طول ۱۹ ماه گذشته شبانه روزی برای تأمین سلامت جامعه از جان مایه گذاشتند، دست یاری به سوی مردم عزیز دراز می‌کنم و انتظار دارم با تمام توان خویش، منسوبین و دوستان و همسایگان واکسینه نشده را به حضور در مراکز واکسیناسیون ترغیب کنید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر دانست و افزود: هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.

وی یادآور شد: همکاران ما در بیش از ۵۰ خانه بهداشت، مراکز سلامت و پایگاه تجمیعی منتظر مردم عزیز هستند و انتظار می رود به این خواسته علمی و مسئولیت اجتماعی بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128941
  • دیدگاه‌ها برای دست یاری به سمت مردم برای زدن واکسن/ وجود ۵۰ مرکز برای امر واکسیناسیون در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.