• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

دستگیری ضاربان آمر به معروف در پارک زنبق همدان

  • کد خبر : 181130
  • 18 فروردین 1402 - 18:37
دستگیری ضاربان آمر به معروف در پارک زنبق همدان

با بررسی و رصد تعداد ۵ عدد از دوربین های مداربسته و مسیر های منتهی به محل درگیری، در دستور کار پلیس قرار گرفت و شناسایی هویت حادثه چند روز پیش در پارک زنبق همدان انجام شد و ضاربان آمر به معروف از طریق اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند. به گزارش عصرهمدان؛ چند روز پیش، یک […]

با بررسی و رصد تعداد ۵ عدد از دوربین های مداربسته و مسیر های منتهی به محل درگیری، در دستور کار پلیس قرار گرفت و شناسایی هویت حادثه چند روز پیش در پارک زنبق همدان انجام شد و ضاربان آمر به معروف از طریق اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.

به گزارش عصرهمدان؛ چند روز پیش، یک نفر از آمران به معروف در محل پارک زنبق شهرستان همدان به دو خانم که کشف حجاب کرده و در حال رقص بودند تذکر می دهد.

این دوخانم طی تماس تلفنی به ۵ نفر اطلاع داده وآنها در محل حاضر شدند و آمربه معروف را در حضور خانواده اش به شدت مورد ضرب و جرح قرار می دهند و از محل متواری می شوند.

این موضوع بلافاصله با واکنش مدعی العموم در دستور کار پلیس قرار گرفت وپس از تشکیل پرونده قضایی و اخذ دستورات لازم جهت انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیق و مصاحبه با کسبه و اهالی محل درگیری صورت گرفت.

سپس بررسی و رصد تعداد ۵ عدد از دوربین های مداربسته محل و مسیر های منتهی به محل درگیری در دستور کار قرار گرفت وبوسیله پایش تصاویر احصایی، شناسایی هویت ضاربان آمر به معروف از طریق اقدامات اطلاعاتی صورت پذیرفت.

در ادامه ضارب اصلی در کلانتری حاضر شد و ضمن اعتراف گفت: کاشفین حجاب، همسر و دختر ضارب بوده و سایرضاربان از منتسبان درجه یک او بوده اند.

پس از تکمیل گزارش، ضاربان درگیری برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181130
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ضاربان آمر به معروف در پارک زنبق همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.