• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

در توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان همدان، نه توازن رعایت شده و نه تعادل

  • کد خبر : 119149
  • 07 تیر 1400 - 10:06
در توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان همدان، نه توازن رعایت شده و نه تعادل

فتح الله توسلی اظهار کرد: در توزیع اعتبارات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید با بررسی جامع وضعیت استان، طوری عمل کند که شهرستان ها بطور متعادل و متوازن رشد کنند. به گزارش عصرهمدان، فتح الله توسلی، منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان […]

فتح الله توسلی اظهار کرد: در توزیع اعتبارات، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید با بررسی جامع وضعیت استان، طوری عمل کند که شهرستان ها بطور متعادل و متوازن رشد کنند.

به گزارش عصرهمدان، فتح الله توسلی، منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید با بررسی جامع وضعیت استان طوری عمل کند که شهرستان ها بطور متعادل ومتوازن رشد کند و شهرستانهایی که رشد سریع تری داشته اند باید آرام ترحرکت کنندتا بقیه هم برسند و لذا جبران گذشته شود تا بهار و کبودراهنگ هم در سطح بقیه شهرستان ها توسعه پیدا کند.

توسلی عنوان کرد: در توزیع اعتبارات ، نه توازن رعایت شده و نه تعادل اگر قرار است اعتبارات به همین شکل ادامه پیدا کند نمی شود که یک شهرستان هر روز توسعه پیدا کند و شهرستانی بماند، بنده به این روند اعتراض دارم که اعتراض مردم است و باید پاسخگوی مردم باشم.

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به مرور و با کمک مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد در پروژه های کلان هم این دو شهرستان دیده شود ولی این مدیریت استان است که در توزیع اعتبارات باید نگاه کند کدام شهرستان محرومیت بیشتری دارد و جبران کند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119149
  • دیدگاه‌ها برای در توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان همدان، نه توازن رعایت شده و نه تعادل بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.