• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

در برخورد با توهین‌کنندگان به مقدسات و مخلان آرامش جامعه تسامح نشود/هنجارشکنی اغتشاشگران با پشتیبانی کامل کشور های غربی

  • کد خبر : 165899
  • 01 مهر 1401 - 16:35
در برخورد با توهین‌کنندگان به مقدسات و مخلان آرامش جامعه تسامح نشود/هنجارشکنی اغتشاشگران با پشتیبانی کامل کشور های غربی

شماری از ائمه جمعه استان همدان‌گفتند: بعضی اوقات به جای اینکه صرفا برخی رفتارهای نوجوانان را سرزنش کنیم باید به طرح‌ها و نظام فرهنگی خود بیاندیشیم. به نظامات برگزاری جشنواره‌ها‌یا ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها. وقتی نظام فرهنگی ما مرجعیت را به دست سلبریتی‌های سست‌عنصر و بی‌منطق می‌سپارد، وضعیت اینچنین می شود و جوان و نوجوان […]

شماری از ائمه جمعه استان همدان‌گفتند: بعضی اوقات به جای اینکه صرفا برخی رفتارهای نوجوانان را سرزنش کنیم باید به طرح‌ها و نظام فرهنگی خود بیاندیشیم. به نظامات برگزاری جشنواره‌ها‌یا ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها. وقتی نظام فرهنگی ما مرجعیت را به دست سلبریتی‌های سست‌عنصر و بی‌منطق می‌سپارد، وضعیت اینچنین می شود و جوان و نوجوان به بیراهه می‌رود.

به گزارش عصرهمدان؛ نماز عبادی سیاسی جمعه، ظهر امروز در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان همدان برگزار شد.

همدان

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ ظهر امروز در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه باید در مسائل مختلف به ویژه مسائل سیاسی تقوا پیشه کنیم و در قضاوت‌های خود مراقب باشیم اظهار کرد: باید مراقب کنیم در فتنه‌ها دین خود را از کف ندهیم.

وی امنیت همه جامعه به هم گره خورده است اظهار کرد: با توجه به این اصل مهم باید برای حل مشکلات به روش گفتگو اقدام کرده و در فضایی مسالمت‌آمیز مشکلات را طرح و رفع کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز تمدن غربی به بهانه‌های مختلف بزرگ‌ترین تقابل را با زنان دارد گفت: در اغتشاشاتی که گاهی در کشورهای مختلف رخ می‌دهد برخورد پلیس با زنان بسیار ناشایست است اما در اینجا صحبتی از حقوق زنان و دفاع از آنان نمی‌شود و رسانه‌های غربی نیز در این زمینه مطلبی منعکس نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نیز در سازمان ملل اعلام کردند که بزرگترین ظلم به حق زن را تمدن غربی روا داشته است به طوری که سال گذشته ۸۰ زن در آمریکا کشته شده و چرا در مورد اینها حرفی زده نمی‌شود گفت: هیچ مکتبی مثل اسلام برای زن شان و کرامت قائل نشده است.

شعبانی با تأکید بر اینکه درگذشت یک هموطن کرد، به دلیل ایست قلبی حادثه بسیار تلخی است که قلب هر انسانی را آزرده می‌کند گفت: باید موضوع بررسی شود و در راستای عدالت هر کس که کوتاهی کرده و مقصر است، مشخص شود و دلیل آن هم صادقانه به مردم اعلام گردد.

در اجرای عدالت فرقی نمی‌کند که شهروند شما کم‌حجاب بوده یا باحجاب

وی با بیان اینکه در اجرای عدالت فرقی نمی‌کند که شهروند شما کم‌حجاب بوده یا باحجاب و باید در این زمینه موضوع بررسی شود گفت: البته موضوع در حال بررسی نیز هست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تاکنون گزارشی در خصوص اینکه اتفاق خاصی افتاده، ارائه نشده و اگر هم موضوعی باشد باید آن را شفاف به مردم اعلام کنیم تأکید کرد: هنوز هیچ منبعی در ارتباط با قصور افراد در این حادثه اعلام رسمی نکرده و چیزی مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه‌هایی که علیه نیروی انتظامی صادر شده، سندیتی ندارد چون هنوز دلیل مبنی بر قصور ارائه نشده است گفت: بر فرض اگر هم کسی قصوری کرده باشد و حتما باید با او برخورد شود، سوال اینجاست چرا کل مجموعه نیروی انتظامی و کل نظام را زیر سوال بردید، آیا شما حجت شرعی دارید؟

شعبانی با تأکید بر اینکه تضعیف نیروهای امنیتی خیانت به کل کشور است گفت: کدام عقل سلیم می‌پذیرد نیروهایی که باید اقتدار داشته باشند تا امنیت را برای جامعه و شهروندان ایجاد کنند تضعیف شوند؟ و جالب آنکه خیلی از افراد که نظام را متهم کردند در مواردی که سند قطعی بر قتل وجود داشت سکوت کردند.

وی ادامه داد: اگر قرار است از حقوق بانوان دفاع کنیم که دفاع هم خواهیم کرد و مدافع حق بانویی که از دنیا رفته نیز خود ما هستیم، باید به موضوع همه‌جانبه نگاه کرد، چرا برخی آقایان در بعضی موارد سکوت می‌کنند، چرا در جایی که از سر زن مظلومی چادر کشیده می‌شود سکوت می‌کنید؟ چرا در جایی که بانویی مورد ظلم آشوبگران قرار می‌گیرد ساکت می‌شوید؟

امام جمعه همدان با بیان اینکه این افراد با تحریک احساسات جامعه مقصر هستند و باید با آنها برخورد جدی شود گفت: توهین به مقدسات، مساجد و امامزاده‌ها و آتش زدن قرآن و مسجد محکوم است، چطور می‌شود کسی جرات کند قرآن آتش بزند و به اماکن مقدس حمله کنند؟ تسامح در برخورد با توهین‌کنندگان با مقدسات باعث شده شاهد این اتفاقات باشیم.

توهین به دین خدا و مقدسات قابل گذشت نیست

وی خطاب به مسئولان گفت: آیا می‌دانید در فضای مجازی به دین خدا توهین می‌شود؟ توهین به مسئولان و روحانیت و… قابل گذشت است اما توهین به دین خدا و مقدسات قابل گذشت نیست.

شعبانی ادامه داد: اینکه در فضای مجازی به دین خدا توهین می‌شود و برخوردی نمی‌شود طبیعی است به این وضعیت برسیم، حالا یا مسئولان امر بی‌خبر هستند و یا بی‌تفاوت هستند که مورد اخیر بدتر از مورد اول است، باید حدود الهی در این زمینه اجرا شود نه اینکه نادیده گرفته شود.

وی رها شدن فضای مجازی را یکی دیگر از دلایل اتفاقات امروز دانست و گفت: نسل جوان مظلوم کشور در فضای مجازی رها شده و این فضا به دست دشمن سپرده شده‌ است، اغلب افرادی که در اعتراضات شرکت داشتند نوجوان بودند، ما اینها را در دست پلید دشمن رها کرده‌ایم و بعد می‌گوییم چرا می‌آیید اعتراض می‌کنید؟

امام جمعه همدان اظهار کرد: متأسفانه کسانی که در این کشور متولی فضای مجازی هستند بی‌توجهند در صورتی که نباید چنین باشد.

وی با بیان اینکه دلیل برخی از این حوادث نیز به خاطر نظام فرهنگی ماست گفت: به جای اعتراض به آن نوجوان که به او بگوییم چرا اعتراض می‌کنی یا چرا حجابت مشکل دارد؟ که البته در این زمینه نیز باید با ملاطفت با او صحبت کرد، باید حواسمان به نظامی فرهنگی‌مان باشد.

شعبانی ادامه داد: گاهی به جای سرزنش آن نوجوان باید به طرح‌ها و نظام فرهنگی خود بیاندیشیم، جشنواره‌ها را چه کسی برگزار می‌کند؟ فیلم‌ها و سریال‌ها دست کیست؟وقتی نظام فرهنگی ما مرجعیت را به دست سلبریتی‌های سست‌عنصر و بی‌منطق می‌سپارد با این وضعیت مواجه می‌شویم و جوان و نوجوان به بیراهه می‌رود.

سلبیریتی‌های سست‌عنصر را در جامعه برجسته کرده‌اند

وی ادامه داد: ما انسان‌هایی را در جامعه برجسته کردیم که سست‌عنصر هستند و منطق ندارند، در جشنواره‌ها پوشش‌های خاص را به نوجوان ارائه می‌دهید بعد می‌گویید چرا پوشش تو چنین و چنان است؟

امام جمعه همدان با بیان اینکه بنده اصلاً دنبال تایید این اتفاقاتی که در خیابان رخ داده نیستم اما باید به نظام فرهنگی و ارزشی خود فکر کرده و از آن محافظت کنیم گفت: متأسفانه برخی از مسئولان ما هم تلقی درستی از فرهنگ ندارند، ساختارها و نظام هنجاری و ارزشی ما باید اصلاح شود، باید ببینیم الگوی نوجوان ما چه کسی است؟ برای اویی که اگر شبهه‌ای ایجاد شده چه کسی الگو بوده است و چه کسی می‌خواهد از آن سوء استفاده کند؟

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی نیز در اتفاقات این چنینی تاثیرگذار است که باید به آن نیز فکر کرد گفت: باید بین اکثریتی که صرفا معترض هستند و شبهه دارند با اقلیتی که برنامه آشوب دارند و آموزش‌دیده هستند تفکیک قائل شد، مردم همدان مسجد و امامزاده آتش نمی‌زنند مشخص است که در بین معترضان عده‌ای آموزش دیده‌اند که قصد دارند نسل جوان و نوجوان را فریب دهند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید مراقبت کنند نوجوانان با تصمیمات احساسی آینده و سلامت خود را تباه نکنند گفت: این‌ها فرزندان ما هستند و باید با آن‌ها حرف زد، من از آموزش و پرورش و سایر نهادها درخواست دارم افرادی که قابل شناسایی هستند معرفی شوند تا با تک تک آن‌ها صحبت شود و البته حرف آنها هم شنیده شود.

وی با بیان اینکه اینها دختران و پسران ما هستند و نیروی انتظامی و جامعه مراقبت کند اینها آسیب نبییند گفت: گاهی از مواقع این افراد از سوی آشوبگران آسیب می‌بییند و باید در این زمینه هشدار داده شود.

دشمن به دنبال سوءاستفاده از احساسات پاک و مطالبات قانونی مردم است

شعبانی از قوه قضائیه و نهادهای ذیربط خواست با افرادی که مسجد و امامزاده آتش زدند قاطعانه برخورد کنند و در ادامه گفت: میلیاردها تومان به شهر همدان خسارت وارد شده است، افرادی که با برنامه آمدند و نوجوانان را فریب دادند باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بار دیگر تأکید می‌کنم باید با اغتشاشگران و مفسدان اقتصادی، سیاسی و متعرضان به اموال مردم قاطعانه و قانونی برخورد شود گفت: امروز دشمن به دنبال سوءاستفاده از احساسات پاک و مطالبات قانونی مردم است.

امام جمعه همدان تأکید کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران بوده و هست باید نسل جوان را آگاه کنیم که اگر دشمن وارد کشور شود هیچ امنیتی برای مردم باقی نخواهد ماند.

وی در پایان سخنانش تبیین دفاع مقدس، روایت‌های درست از آن ناظر بر دلیل دفاع از کشور و دشمن‌شناسی را از موضوعات مهم مورد توجه دانست و بر اهمیت آن تأکید کرد./فارس

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همیشه باید در مقابل دشمنان و توطئه های آنها مقاومت کنیم و هوشیار باشیم چون دشمن همیشه در حال طراحی است و از این به بعد هم در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: حمله کردن به مساجد و خانم های چادری و افراد حزب الهی و اهانت به قرآن و پرچم ایران اسلامی   معلوم کرد که این برنامه طراحی شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: عده ای از جوانان هم تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند ولی عده ای در پشت پرده دارند کار می کنند واین حوادث را طراحی می کنند.

وی ادامه داد: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و با موعظه و آگاهی بخشی اجازه ندهند جوانان تحت تاثیر شعارهای شیاطین و دروغ های فضای مجازی قرار بگیرند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: از این اغتشاشات آمریکا و صهیونیست ها و انگلیسی ها و منافقین حمایت می کنند و مشخص است که جبهه شرک، کفر و نفاق دست به دست هم دادند و از احساسات جوانان استفاده می کنند که باید مراقب باشیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: پلیس حافظ امنیت جامعه است و حمله به نیروی انتظامی یعنی حمله به امنیت جامعه و حمله به حجاب و عفاف یعنی حمله به ارزش های اسلامی که توسط اغتشاشگران انجام‌می شود.

وی بیان داشت: درخواست مردم از دستگاه های امنیتی و قضایی این است که عوامل اغتشاشات را شناسایی کنند و کسانی که قرآن را آتش می زنند و به مقدسات توهین می کنند حتما باید مجازات شوند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: باید عوامل این کارها مشخص شوند و پشت پرده های آنها روشن شود چون عده ای مزدور به اموال دولتی و مردم تعرض کردند و عده ای را شهید کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها افزود: دشمن ذره ای از دشمنی کوتاه نمی آید و همیشه باید آماده باشیم و در این ۴ دهه دشمنان همیشه مشکل درست کردند ولی به برکت حضور مردم همیشه شکست خورده اند‌.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی مواضع صحیح و مستحکم انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور با نشان دادند عکس شهید سلیمانی به دنیا گفت که این شهید سلیمانی و محور مقاومت بود که داعش را از بین برد و این آمریکا بود که داعش را به وجود آورد.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: عضویت ایران در پیمان شانگهای مسئله مهمی برای مقابله با تحریم ها است و این رویکرد منطقی و خوب ایران اسلامی است.

وی در پایان گفت: طرف مقابل بود که از برجام خارج شد و تا تحریم ها برداشته نشود و غربی ها تصمین ندهند مداکرات به سرانجام نمی رسد چون آنها بدعهدی می کنند.

اسدآباد

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اول مهرماه در شهر اسدآباد، نمازگزاران را به دوری از گناه و رعایت تقوای الهی توصیه کرد و اظهار کرد: شخصی از امام صادق ع پرسید که پارسایی در چیست، حضرت فرمود: به کسی پارسا می‌گویند که از حرامی‌های خداوند پرهیز کند.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا این دوران، گفت: علیرغم اینکه جنگ تحمیلی خانمانسوز و گرفتاریهای زیادی دشت اما برکاتی چون روحیه جهادی، اتحاد بین ملت، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و ولایتمداری، دوری و ترس از دشمن را همراه داشت و رزمندگان از هویت و ناموس‌مان دفاع کردند.

امام جمعه شهر اسدآباد با تأکید بر اینکه نباید ایثارگری و مجاهدت خانواده شهدا به فراموشی سپرده شود، افزود: اگر امروز کشور ما این همه عزت و عظمت دارد، به برکت خون و ایثار و شهادت شهدا و جانبازان است و ادای احترام به آنان داریم.

وی دوران دفاع مقدس را گنجینه ای خواند و تصریح کرد: باید از این گنجینه پاسداری شود و مجاهدت و ایثارگری را به نسل امروز منتقل شود و پایان نامه‌های دانشجویان با این موضوعات باشد.

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به فتنه اخیر در پی درگذشت مهسا امینی، گفت: بهرحال دختر جوانی به نام مهسا امینی از دست رفته و ما هم متأثر شدیم و این ضایعه را به خانواده وی تسلیت می‌گویم، همه دختران و پسران ایران زمین فرزندان ما هستند و اگر عزیزی را از دست بدهیم غم بار هستیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که برای دشمنان قسم خورده این نظام، انقلاب و شیعه مقاومت ملت ایران سنگین است و آنان در برابر این روحیه مقاومت و ارزشها به زانو درآمدند.

امام جمعه شهر اسدآباد اذعان کرد: امروز دشمن در برابر میلیون زائر اربعین حسینی با این امنیت و عظمت یکه خورده و عصبانی شده اند و نمیدانند در برابر این عظمت چه کنند.

وی با بیان اینکه دفاعی که دشمنان داخلی و خارجی از مهسا امینی می‌کنند، دفاع نیست، دفاع از حقوق زن و شهروند نیست، بلکه بهانه ای است، افزود: اگر در مرگ مهسا امینی خطایی صورت رفته باشد، مسئولان باید پاسخگو باشد و حرفی در این نیست اما اینکه دشمن از حقوق زنان دفاع می‌کند، خنده آور است، اینکه برخی سلبریتی ها خود را می‌بازند و از این موضوع دفاع می‌کنند، جالب و مضحک است!

حجت الاسلام حسینی مجد تأکید کرد: شورای نگهبان باید وارد کار شود و نمایندگانی را که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و به نام مهسا امینی وارد مباحث حجاب می‌شوند، باید پرونده سازی شود و در زمان تأیید صلاحیتشان لحاظ شود.

وی گفت: صدا و سیما باید نسبت به سلبریتی ها و بازیگرانی که از توطئه دشمن دفاع کرده و مقابل نظام می ایستند و توییت می‌زنند، باید ممنوع تصویر شوند. باید با آنها برخورد قاطع شود. اینها لیاقت خاک ایران را ندارند و باید حساب آنان با نظام مشخص شود.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه پلیس ایران با اخلاق است و دشمن به دنبال این است که پلیس را زمین گیر کرده و مقابل آنان بایستد، افزود: اگر در جامعه پلیس ضعیف باشد، ممکلت آسیب می‌بینند، بنابراین نباید گذاشت که این ظرفیت نظام کمرنگ شود، پلیس در امنیت مردم و خاموشی فتنه ها و مقابله با سوداگران مواد مخدر ایستاده است.

وی تأکید کرد: والدین باید مراقب باشند که فرزندانشان در صف اغتشاشگران نباشند و بین آنان فاصله باشد و مدیریت کنند.

حجت الاسلام حسینی مجد خطاب به قوای سه گانه نظام به خصوص قوه قضائیه و با درخواست برای برخورد با اغتشاشگران گفت: با افراد و اغتشاشگران و مخلان جامعه که حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برند، برخورد قاطع شود.

در پایان با شعار مردم و نمازگزاران این درخواست امام جمعه مورد تأکید قرار گرفت.

بهار

خطیب جمعه شهرستان بهار با سفارش همگان به تقوای الهی با تسلیت پیشاپیش رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: همه اولیا و اوصیا(ع) تلاش کردند تا چگونه انسانی زندگی کردن و انسانی مردن را به ما بیاموزند، و رنج زیادی در این راه متحمل شدند تا با اطاعت از اوامر آنهاراه سعادت را طی کنیم و عاقبت بخیر شویم، لذا راه های خطر که درسر راه ماست را به کرار سفارش کردند و از جمله رذایل اخلاقی که به ما سفارش کردند که باید از آن فاصله بگیریم تا به هلاکت نیفتیم، “طمع” است، چقدر عمل خطرناکی است که علما و بزرگان هم باید لحظه به لحظه مراقب باشند، چرا که طمع دایره وسیعی دارد و همه اقشار و اصناف و جنسیت و در جاهای مختلف با مال و ثروت، شهرت، علم، مدرک و مسئولیت و … افراد را در بر میگیرد.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده اظهار کرد: امروز اگر میبینیم یکسری از افرادی که در انتسابهای مختلف و مسئولیت مختلفی در نظام جمهوری اسلامی دارند که همه این ها ثمره خون بیش از ۲۴۰ هزار شهید هست و برخی مسئولین به خاطر طمع خود در سمت و مسئولیت از کسانیکه آمدند قرآن را آتش زدند به اشکال مختلف حمایت میکنند و حرفی از محکومیت عوامل ناامنی نمی زنند و این جزطمع مقام و ریاست و شهرت نیست و کسی که طمعکار شد دیگر نمیتوانند خود را کنترل کنند و به تدریج اعتقادات و خانواده را زیر پا میگذارند وننگ و نفرین مردم را بدنبال خواهند داشت.

حجت الاسلام ارزنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان کرد: روزی که جنگ آغاز شد، ملت ما در اوج بی کسی و مظلومیت بود و حامی نداشت و صدام ملعون با حمایت های استکبار جهانی، کشورهای منطقه از بیش از ۴۰ کشور نیروی جنگی و امکانات میگرفت و جنایات زیادی در طی هشت سال انجام دادند تا انقلاب اسلامی را که برای اولین بار قاعده جهان را بهم زده و شعار نه شرقی، نه غربی را سر داد و بر روی پای خود ایستاد و کلمه توحید را در دنیا حاکم کرد را شکست دهد.

خطیب جمعه شهرستان بهار افزود: ایران مقاومت کرد امروز این اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تحریم ها بعد از چهل سال عملا دارد خنثی میشود و در سازمان ملل رئیس جمهور، جمهوری اسلامی عکس سردار دلها را بالا میبرد و از ترور سردار سلیمانی، بزرگترین قدرت در مقابل تروریست صحبت میکند و آمریکا و تروریست را محکوم میکند وبا قدرت حرف انتقام میزند و در لحظه میلیون ها سایت خبری، خبرگزاری، ماهواره و… عکس را نشان میدهند و در کل جهان منعکس میشود و هیمنه استکبار بهم ریخته شده و بعد از ۴۳ سال دنیا باور کرده که “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند”.

وی گفت: با توجه به تبلیغات سو فصای مجازی، یکسری سلبریتی از عمال خارجی ها در داخل کشور سم پراکنی میکنند و میبینید و خداوند متعال با اسباب طبیعت به اوج ذلت میکشاندشان،

و نظام با صلابت و اقتدار جلو میرود و تفکر توحیدی عالم گیر و قدرت های جهانی را زمین گیر میشود اما نوجوانان متاسفانه با داعشی ها و کمونیست ها همراه شدند وسط خیابان میریزند و اغتشاش میکنند و به بهانه دنیا رفتن یک فرد، چادر از زن مسلمان می کشند و مسجد آتش میزنند و به نیروی انتظامی و بسیجیان هتک حرمت میکنند و زنده زنده آتش میزنند، کسانی که همیشه در سختی ها سیل، زلزله و کرونا در هر زمان کنار مردم بودند، این وقایع نه اولین بار بوده نه آخرین بار خواهد بود دشمن هر لحظه در حال تفرقه افکنی است اما این روشن است که هیچ بلائی سر نظام جمهوری اسلامی نخواهد آمد و روز به روز مقتدر تر خواهد شد تا به دست صاحب اصلی خواهد رسید.

حجت الاسلام ارزنده در پایان از برگزاری راهپیمایی جهت اعلام انزجار از این حرکت آشوبگران و حمایت از دین و اسلام بعد از نماز جمعه خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=165899
  • دیدگاه‌ها برای در برخورد با توهین‌کنندگان به مقدسات و مخلان آرامش جامعه تسامح نشود/هنجارشکنی اغتشاشگران با پشتیبانی کامل کشور های غربی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.