• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

دریغ از یک پوستر یا بنر برای گرامیداشت یاد شهید همدانی در شهرهای استان همدان

  • کد خبر : 87700
  • 17 مهر 1399 - 12:30
دریغ از یک پوستر یا بنر برای گرامیداشت یاد شهید همدانی در شهرهای استان همدان

در اینکه شهید حاج حسین همدانی مورد احترام همه اقشار جامعه بخصوص در استان دلاورمردان مدافع حرم است شکی نیست! به گزارش عصر همدان، شهید همدانی از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا لحظه لحظه فتنه تکفیری های داخلی و خارجی در سوریه جان شیرین و آبروی خود را در میان معرکه […]

در اینکه شهید حاج حسین همدانی مورد احترام همه اقشار جامعه بخصوص در استان دلاورمردان مدافع حرم است شکی نیست!

به گزارش عصر همدان، شهید همدانی از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا لحظه لحظه فتنه تکفیری های داخلی و خارجی در سوریه جان شیرین و آبروی خود را در میان معرکه قرار داد و جانانه نبرد کرد و در نهایت به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت در مسیر هم‌رزمان شهدش پیوست.

آیا وظیفه گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد سردار همدانی در استانی که رزمندگان آن چه در عرصه دفاع مقدس و چه در دوران دفاع از حرم اهل بیت در عراق و سوریه همرزم شهید سرافراز حبیب حرم، حاج حسین همدانی بوده اند وظیفه همه دستگاه ها و نهادها بخصوص دستگاه های فرهنگی،اجرایی و متولی فرهنگ جهاد و شهادت نیست؟

آیا شأن این شهید بزرگوار در شهر و دیار سرداران والامقام و شهدای سرافراز به اندازه برخی مسئولین کشوری و استانی که قبل و بعد حضورشان چندین بنر نصب می شود نیست؟!

چطور می شود برای انتصاب یا تغییر یا تقدیر یک مدیر چندین بنر و پوستر نصب می شود اما برای شهادت همراه و همرزم حاج قاسم سلیمانی علمدار مقاومت، کسی که رهبری در موردش آن تعابیر را به کار برد ، دریغ از یک پلاکارد و پوستر؟!

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87700
  • دیدگاه‌ها برای دریغ از یک پوستر یا بنر برای گرامیداشت یاد شهید همدانی در شهرهای استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.