• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

درمانگاه ویژه فرهنگیان در اسدآباد افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 24329
  • 10 مهر 1398 - 13:59
درمانگاه ویژه فرهنگیان در اسدآباد افتتاح می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح درمانگاه ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در این شهر خبر داد و گفت: برای تجهیز و استقرار یک پزشک در این درمانگاه نیاز به همراهی دانشکده علوم پزشکی داریم.   غلامرضا همایی‌لطیف، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از افتتاح درمانگاه […]

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح درمانگاه ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در این شهر خبر داد و گفت: برای تجهیز و استقرار یک پزشک در این درمانگاه نیاز به همراهی دانشکده علوم پزشکی داریم.

 

غلامرضا همایی‌لطیف، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از افتتاح درمانگاه ویژه فرهنگیان در خیابان صاحب الزمان غربی در ۲۵ مهرماه خبر داد و گفت: برای احداث این درمانگاه ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقد توسط نماینده مردم از وزارت اخذ کرده است.

وی تأکید کرد: برای استقرار پزشک در این درمانگاه و خدمات رسانی به مردم نیاز است که دانشکده علوم پزشکی اقدام کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه با افتتاح این درمانگاه دو هزار و ۲۰۰ همکار فرهنگی و ۱۷ هزار دانش اموز از این درمانگاه خدمات بگیرند، افزود: البته این درمانگاه میتواند برای عموم و اهالی ان منطقه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در اسداباد دو دانشجوی پزشکی در حال تحصیل است که بعداز فارغ التحصیلی در این درمانگاه مشغول به کار خواهند شد و این درمانگاه را به صورت شبانه روزی فعال خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24329
  • دیدگاه‌ها برای درمانگاه ویژه فرهنگیان در اسدآباد افتتاح می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.