• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم تویسرکان ثبت شد

  • کد خبر : 40241
  • 10 دی 1398 - 13:49
درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم تویسرکان ثبت شد

حسنعلی ده پهلوان  با بیان اینکه درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم تویسرکان ثبت شده است، گفت: در این خصوص ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند صادر و تحویل متقاضیان داده شده است. به گزارش همدان؛ رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان ظهر امروز در نشست خبری از کسب رتبه نخست سازمان ثبت احوال کشور در […]

حسنعلی ده پهلوان  با بیان اینکه درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم تویسرکان ثبت شده است، گفت: در این خصوص ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند صادر و تحویل متقاضیان داده شده است.

به گزارش همدان؛ رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان ظهر امروز در نشست خبری از کسب رتبه نخست سازمان ثبت احوال کشور در میزان جلب رضایت‌مندی مردم خبر داد و گفت: درخصوص تکریم ارباب رجوع نیز شهرستان تویسرکان توانست لوح تقدیر از استاندارد ی همدان دریافت کند.

وی  اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۶۷ واقعه ولادت در تویسرکان ثبت شده، این در حالی است که سال گذشته یک هزار و ۴۹ واقعه ولادت ثبت شد.

رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان با بیان اینکه در این مدت ۵۱۶ واقعه فوت ثبت شده است، افزود: در همین مدت مشابه یعنی در ۹ ماهه نخست سال گذشته ۵۱۱ واقعه فوت ثبت شده بود.

ده پهلوان همچنین عنوان کرد: تویسرکان در مقوله ثبت واقعه ولادت و فوت در مدت قانونی ۱۵ روزه به ترتیب رتبه نخست و سوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه میانگین سن ازدواج مردان در این شهرستان ۲۷.۵ سال و سن زنان ۲۳.۴ سال است، گفت: در مدت ۹ ماهه نخست سال جاری میانگین سن طلاق مردان ۳۶.۹ سال و  زنان ۳۲.۱ سال بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال تویسرکان به محبوترین اسم ها در کشور و تویسرکان اشاره کرد و افزود: “فاطمه” محبوترین اسم برای فرزندان دختر و امیرعلی برای فرزندان پسر در کشور است.

ده پهلوان تصریح کرد: در تویسرکان نیز محبوترین اسم های انتخاب شده از سوی والدین برای دختران فاطمه، زهرا، بهار و آیناز و برای پسران علی، محمدمهدی، محمدماهان، امیرحسین و امیرعباس بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم توسرکان ثبت شده است، اعلام کرد: در این خصوص ۶۴ هزار کارت ملی هوشمند صادر و تحویل متقاضیان داده شده است.

انتهای/ پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40241
  • دیدگاه‌ها برای درخواست کارت ملی هوشمند ۹۵ درصد مردم تویسرکان ثبت شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.