• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

درخشش دبیران تربیت بدنی استان همدان در رقابت های علمی تخصصی خواهران کشور

  • کد خبر : 11024
  • 31 تیر 1398 - 13:28
درخشش دبیران تربیت بدنی استان همدان در رقابت های علمی تخصصی خواهران کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان از درخشش دبیران تربیت بدنی استان همدان در رقابت های علمی تخصصی خواهران کشور خبر داد.   به گزارش عصر همدان، محمد پورداودگفت: تیم استان همدان با ۹ شرکت کننده و یک سرپرست به این رقابت ها شرکت کرده بود که در بخش آموزگاران پایه عاطفه حقی از اسدآباد در […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان از درخشش دبیران تربیت بدنی استان همدان در رقابت های علمی تخصصی خواهران کشور خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان، محمد پورداودگفت: تیم استان همدان با ۹ شرکت کننده و یک سرپرست به این رقابت ها شرکت کرده بود که در بخش آموزگاران پایه عاطفه حقی از اسدآباد در مجموع فعالیت های علمی و عملی رتبه دوم را به دست آورد.

پورداود افزود: در بخش دبیران تربیت بدنی نیز مریم شاهسوند بغدادی از ملایر و رضوان یزدی از سامن در بخش علمی مسابقات مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان این که شرکت کنندگان در این دوره از رقابت های علمی و تخصصی کشور در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، دو ۱۲۰۰ متر و طناب زنی به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: با توجه به مجموع نتایج کسب شده و در مقایسه با سال گذشته، تیم اعزامی استان توانست در این رقابت ها عملکرد بهتری را از خود نشان بدهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها ۲۱۳ دبیر تربیت بدنی و ۸۰ آموزگار پایه از ۳۲ استان حضور داشتند که در بخش دبیران تربیت بدنی هر تیم متشکل از ۷ رده سنی و در بخش آموزگاران پایه هر تیم متشکل از ۳ رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است سی امین دوره رقابت های علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی و آموزگاران پایه سراسر کشور در بخش خواهران از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11024
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دبیران تربیت بدنی استان همدان در رقابت های علمی تخصصی خواهران کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.