• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

دانش آموزان امروز، فردا استکبار را به زانو در می آورند/جنگ امروز دشمن، جنگ تربیتی و فرهنگی است

  • کد خبر : 22307
  • 01 مهر 1398 - 13:39
دانش آموزان امروز، فردا استکبار را به زانو در می آورند/جنگ امروز دشمن، جنگ تربیتی و فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز نیز دشمنان شکست خورده در جنگ تحمیلی با زمینه سازی برای جنگ تربیتی و فرهنگی، نابودی باورها و اعتقادات ما را می خواهد، اما در این راه هم شکست می خورند. به گزارش عصر همدان؛ «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در آیین بازگشایی مدرسه راهیان کوثر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس […]

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز نیز دشمنان شکست خورده در جنگ تحمیلی با زمینه سازی برای جنگ تربیتی و فرهنگی، نابودی باورها و اعتقادات ما را می خواهد، اما در این راه هم شکست می خورند.

به گزارش عصر همدان؛ «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در آیین بازگشایی مدرسه راهیان کوثر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت، این مدرسه برای دومین سال است که پذیرای دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان روزی می خواستند با جنگ ملت ما را به زانو در بیاورند تا از اسلام دست برادرند، اظهار کرد: امروز نیز دشمنان شکست خورده در جنگ تحمیلی با زمینه سازی برای جنگ تربیتی و فرهنگی، نابودی باورها و اعتقادات ما را می خواهد.

 

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: اما این دانش آموزان ما هستند که به عنوان مسئولان آینده کشور نسلی پویا و فعال برای یادگیری دروس مختلف به شمار می روند و روزی همین دانش آموزان استکبار را به زانو در می آورد.

سرهنگ سیاهوشی از والدین دانش آموزان خواست تا همیشه آنان را به امر آموختن به ویژه آموختن در مکتب حسینی تشویق کنند، چرا که هر آنچه ما داریم به برکت سیدالشهداء(ع) و انقلاب اسلامی است که در این مکتب شکل گرفته است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22307
  • دیدگاه‌ها برای دانش آموزان امروز، فردا استکبار را به زانو در می آورند/جنگ امروز دشمن، جنگ تربیتی و فرهنگی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.