• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3

دانشگاه باهنر همدان سابقا یک مدرسه ابتدایی بوده که چندی پیش، کد تخریب خورده!/بستر نامناسب برای آموزش معلمان آینده

  • کد خبر : 149835
  • 26 فروردین 1401 - 1:02
دانشگاه باهنر همدان سابقا یک مدرسه ابتدایی بوده که چندی پیش، کد تخریب خورده!/بستر نامناسب برای آموزش معلمان آینده

متاسفانه در دانشگاه فرهنگیان همدان، شاهد بستری نامناسب برای آموزش معلمان آینده هستیم. معلمانی که همه اقشار جامعه، تحت تعلیم او رشد و پرورش می یابند، از حداقل امکانات دانشگاهی نیز بهره ای ندارند! به گزارش عصرهمدان؛ آموزش و پرورش، زیر بنای توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر جامعه است. بررسی عوامل مؤثر بر […]

متاسفانه در دانشگاه فرهنگیان همدان، شاهد بستری نامناسب برای آموزش معلمان آینده هستیم. معلمانی که همه اقشار جامعه، تحت تعلیم او رشد و پرورش می یابند، از حداقل امکانات دانشگاهی نیز بهره ای ندارند!

به گزارش عصرهمدان؛ آموزش و پرورش، زیر بنای توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر جامعه است. بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت و ترقی جوامع پیشرفته نشان می‌دهد که همهٔ این کشورها، آموزش و پرورش توانمند و کارآمدی داشته اند. معلم به عنوان علمدار عرصه تعلیم و تربیت تلقی می شود و ارزش و اهمیت دادن به معلم، همانند رسیدگی به خاک باغچه ی علم است که گُل های آن، پیشرفت و ترقی به بار خواهند آورد.

اما متاسفانه در دانشگاه فرهنگیان همدان، شاهد بستری نامناسب برای آموزش معلمان آینده هستیم. معلمانی که همه اقشار جامعه، تحت تعلیم او رشد و پرورش می یابند، از حداقل امکانات دانشگاهی نیز بهره ای ندارند!

بدون شک هرچه معلم توانمدتر باشد، افراد توانمندی تربیت خواهد کرد. سرمایه گذاری بر معلمان، سرمایه گذاری بر روی آینده ی کشور است؛ اما دریغ از حتی یک دانشگاه مناسب! دانشگاه باهنر همدان سابقا یک مدرسه ابتدایی بوده که چندی پیش، کد تخریب خورده است! مسئولین با چه تضمینی، دانشجومعلمان را سر کلاس های درس خواهند فرستاد؟! اگر سرمایه گذاری روی معلم نمیکنید، لااقل امنیت زنده بودن به او بدهید!

“سالن مطالعه” برای بالا بردن اطلاعات دانشجو معلمان و تمرکز بیشتر جهت درس خواندن، “سالن ورزشی” برای تندرستی و فعالیت و شادابی دانشجو معلمان، “بستر مناسب برای فعالیت های علمی-پژوهشی و فرهنگی” برای افزایش صلاحیت علمی و حرفه ای دانشجومعلمان، “افزایش تعداد کلاس ها” برای تدریس بهتر اساتید و بهبود کیفیت تدریس، “فراهم بودن محیطی برای تدریس دانشجو معلمان” برای افزایش تجربه، امکانات حداقلی و واجبی است که در این دانشگاه شاهد آن نیستیم!

در طول ۲ سالی که آموزش بصورت مجازی و غیرحضوری ادامه یافت، بهترین زمان رسیدگی و بهبود موقعیت دانشگاه از این اوضاع اسفناک بود. لازم است مسئولین در خصوص اقدامات کلان انجام شده در دانشگاه با وجود ادامه کسورات دانشجویی، پاسخگوی عملکرد خود باشند و در این زمینه شفاف سازی نمایند.

مهسا عبدلی

عضو شورای گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان ،پردیس شهید باهنر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149835
  • دیدگاه‌ها برای دانشگاه باهنر همدان سابقا یک مدرسه ابتدایی بوده که چندی پیش، کد تخریب خورده!/بستر نامناسب برای آموزش معلمان آینده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.