• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

خیابان‌های شهر ملایر ضدعفونی شد+تصاویر

  • کد خبر : 51975
  • 11 اسفند 1398 - 10:41
خیابان‌های شهر ملایر ضدعفونی شد+تصاویر

حسین بابایی گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا و آسایش و حفظ سلامتی مردم همشهریان خیابان‌های مرکزی شهر ملایر و خیابان‌های مجاور بیمارستان‌ها ضدعفونی شد. شهردار ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آغاز ضدعفونی کردن خیابان‌ها  و مراکز پرتردد شهر ملایر بیان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان ملایری این […]

حسین بابایی گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا و آسایش و حفظ سلامتی مردم همشهریان خیابان‌های مرکزی شهر ملایر و خیابان‌های مجاور بیمارستان‌ها ضدعفونی شد.

شهردار ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آغاز ضدعفونی کردن خیابان‌ها  و مراکز پرتردد شهر ملایر بیان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان ملایری این اقدام انجام می‌شود.

وی افزود: از روز گذشته ضدعفونی کردن خیابان‌های شهر ملایر  با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان ملایر و با محلول آب ژوال آغاز شد.

  

بابایی گفت: عصر روز گذشته دو طرف خیابان خیام، اطراف و پارک شهید چمران، خیابان شهید طلوعی ضدعفونی شد و پس از تعطیلی مراکز خرید بازار و خیابان فخریه نیز ضدعفونی شد.

وی بابیان اینکه خیابان‌های شهید مصطفی خمینی، شهید وفایی نیز شب گذشته ضدعفونی شد، بیان کرد: خیابان‌های مجاور سه بیمارستان شهرستان از دیگر مکان‌هایی است که توسط واحد تنظیف شهرداری ملایر ضدعفونی شد.

شهردار ملایر تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی سینک‌های ظرف‌شویی و آبخوری‌های بوستان‌های سطح شهر ، گرمخانه شهرداری، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و ساختمان پایانه مسافربری برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و با آب ژوال ۱ درصد از دیگر اقدامات شهرداری ملایر در راستای حفظ سلامت شهروندان است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51975
  • دیدگاه‌ها برای خیابان‌های شهر ملایر ضدعفونی شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.