• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

خون شهدا هیمنه اهریمنی آمریکا را شکست

  • کد خبر : 42380
  • 19 دی 1398 - 11:42
خون شهدا هیمنه اهریمنی آمریکا را شکست

حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: دیدیم که هیمنه آمریکا با مورد هدف قرار گرفتن و به برکت خون شهدا شکسته شد. به گزارش عصر همدان، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانی رزن و درگزین شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامی داشت شهید سپهبد سلیمانی و آغاز فاطمیه اول در مسجد جامع رزن با بیان اینکه […]

حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: دیدیم که هیمنه آمریکا با مورد هدف قرار گرفتن و به برکت خون شهدا شکسته شد.

به گزارش عصر همدان، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستانی رزن و درگزین شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامی داشت شهید سپهبد سلیمانی و آغاز فاطمیه اول در مسجد جامع رزن با بیان اینکه شهدا مظهر عظمت و بزرگی این ملت شده اند گفت: این شهید کاری کرده است که هیمنه، ابرقدرتی و بزرگی رژیم سفاک آمریکا توسط این خون شکسته شد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم قم افزود: رهبری فرمودند این تازه یک دست گرمی است و یک سیلی است و هنوز انتقام سخت مانده و این خود نشان دهنده عزت و سربلندی می باشد که نصیب کشور شده است.

مسئول سازمان تبلیغات شهرستان جایگاه شهدا در اسلام و نزد خداوند بسیار مهم عنوان کرد و تصریح کرد: شهیدان تنها کسانی هستند که در لحظه مرگ سختی و عذاب نمی‌کشند و دستان شهدا همواره بر سر این نظام بوده و به برکت خون شهیدان این نظام سرپا ایستاده است.

حسینی با بیان اینکه بسیاری از اوقات کشور در مشکلات قرار داد و شهدا با گوشه عنایتی مشکل کشور را برطرف میکنند گفت: رویدادهای یک هفته گذشته کشور و حضور پر شور مردم در تشییع شهید سپهبد سلیمانی لحظات تاریخی در مقدرات کشور بود و مورد هدف قرار گرفتن آمریکا نیز بسیار مهم و تاریخی است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42380
  • دیدگاه‌ها برای خون شهدا هیمنه اهریمنی آمریکا را شکست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.