• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
در روزهای آخر تعطیلات نوروز رقم خورد؛

خودپردازهای بدون پول

  • کد خبر : 213664
  • 14 فروردین 1403 - 6:46
خودپردازهای بدون پول
در روزهای تعطیلات پایانی عید که روز یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین بود، دوباره بیشترَ خودپردازهای سطح شهر بهار به مشکلی که در روزهای اولیه عید داشتند دچار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در روزهای تعطیلات پایانی عید که روز یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین بود، دوباره بیشترَ خودپردازهای سطح شهر بهار به مشکلی که در روزهای اولیه عید داشتند دچار شدند.

در روزهای ابتدایی سال، مصادف با تعطیلات نوروز گزارشات مردمی از عدم ارائه خدمات نقدیِ بیشتر خودپردازهای های سطح شهر از سوی مردم به پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان ارسال شد.

مسئولین در آن روزها اعلام نمودند که با پایان تعطیلات نوروزی، این مشکل کاملاً برطرف خواهد شد و مردم از ارائه خدمات خودپردازهای بانکی در پرداخت وجه نقد بهره‌مند گشته و دیگر مشکلی نخواهند داشت.

اما با شروع تعطیلات روزهای آخر نوروز، دوباره گزارش‌های مردمی مبنی بر عدم ارائه خدمات پرداخت وجه نقد از سوی بیشتر خودپردازهای بانکی در سطح شهر بهار به پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان ارسال شد.

شهروندِ سالمندی که در دریافت وجه نقد دچار زحمت شده بود گفت: به چندین دستگاه خودپرداز بانک‌ها برای دریافت پول نقد مراجعه کردم اما هیچ‌یک پول نقد نمی‌دهند.

شهروند دیگری گفت: صبح روز شهادت حضرت علی علیه السلام مصادف با روز طبیعت به خودپردازهای بانکی برای دریافت پول نقد مراجعه کردم که خودپردازها از عدم وجود پول نقد خبر دادند.
این شهروند در ادامه گفت: در روزهای عید نیز دقیقاً همین مشکل را داشتم و از بانک‌ها انتظار داریم در قبال هزینه‌هایی که از مشتریان خود دریافت می‌نمایند حداقل از پرداخت پول نقد در خودپردازها در روزهای تعطیل دریغ ننمایند.

یکی از کسبه مجاور یکی از بانک‌ها گفت: در این روزهای تعطیل، بسیاری از مردم برای دریافت وجه نقد راجعه می‌نمایند و ما نیز به علت مالیات نمی‌توانیم به مردم پول نقد بدهیم و این درخواست مردم به علت نبود پول در خودپرداز بعضی از بانک‌ها ازجمله بانک مجاور است.

ارائه حداقل خدمات بانکی مثل وجه نقد کمترین و حدأقل‌ترین درخواست مردم از سیستم بانکی در روزهای تعطیل است.

حدأقل‌ترین خدماتی که بانک‌ها در روزهای تعطیلاتِ این‌چنینی می‌توانند در اختیار مردم قرار دهند، همین خدمات است؛ هرچند تعطیلاتی مثل تعطیلات ایام نوروز با بقیه تعطیلات، به علت افزایش سطح درخواست‌ها کمی متفاوت است.

و انتظار مردم این است که در چنین روزهایی نباید سیستم خدمات دهی با مشکل مواجه شود.

این در حالی است که در روزهای ابتدایی سال نیز همین مشکل در خودپردازها به‌وجود آمده بود و با وعده مسئولین مردم به رفع آن در تعطیلات آینده امیدوار بودند.

انتهای خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213664
  • دیدگاه‌ها برای خودپردازهای بدون پول بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.