• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
بهار هم فریاد انزجار سر داد؛

خشم جهانی علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه

  • کد خبر : 213364
  • 07 فروردین 1403 - 11:22
خشم جهانی علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه
در پی جنایت‌های اخیرِ رژیم اشغالگر قدس، علیه زنان و غیرنظامیان در بیمارستان شفا غزه موجی از خشم و نفرت جهانیان علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سرتاسر دنیا برانگیخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در پی جنایت‌های اخیرِ رژیم اشغالگر قدس، علیه زنان و غیرنظامیان در بیمارستان شفا غزه موجی از خشم و نفرت جهانیان علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سرتاسر دنیا برانگیخته شده است.

این اتفاق ناگوارِ جنایت علیه نوامیس، در ایام ماه رمضان و روزهای ملقب به جشن پوریم یا جشن ایرانی کشی در سرزمین‌های اشغالی رقم خورده است که حِسِّ نفرت به این غده سرطانی را (به تعبیر امام خمینی) بیشتر از قبل نمایان نموده است.

اهالی و مردم شهرستان بهار نیز همانند دیگر آزادی‌خواهان جهان بر علیه این جنایات اعلام انزجار نموده و بی‌صبرانه منتظر فرا رسیدن روز قدس هستند تا در جای جای شهر فریاد خشم و نفرت خود را اعلام نمایند.

شهروندان بهاری از خشم خود از جنایات رژیم صهیونسیتی با خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان می‌گویند؛

شهروندی می‌گوید: این جنایت رژیم اشغالگر نباید بی پاسخ بماند، مردم در سراسر کشور با اعلام خشم خود در خیابان‌ها این را به خوبی نشان دادند.

شهروند دیگری می‌گوید: بی‌صبرانه منتظر روز قدس هستیم تا همنوا با دیگر آزادی‌خواهان جهان با مظلومان فلسطینی همصدا شده و از آن‌ها حمایت نماییم.

مخاطبان بسیاری نسبت به این جنایت واکنش نشان داده و خواستار توقف جنگ و جنایت رژیم صهیونیستی هستند.

یکی از شهروندان به جشن ایرانی کشی «پوریم» در سرزمین‌های اشغالی در این روزها اشاره کرد و گفت: خونریزی و جنایت در پرونده صهیونیست‌ها بسیار زیاد است و سابقه‌ای ۲۵۰۰ ساله در قتل و غارت داشته و هم اکنون نیز در سال‌روز کشتار ایرانیان در آن روزها اقدام به برپایی جشن و شادی نموده، و آرزو می‌کنند دوباره فرصتی برای جنایت فراهم شود.

این حجم از خشم و نفرت علیه رژیم غاصب صهیونیستی بسیار کم سابقه است.
چرا که نظامیان صهیونیستی با هتک حرمت نوامیس فلسطینیان به بدترین و ‌بی‌رحمانه‌ترین نحو، منجر به برانگیخته شدن این انزجارها شده اند.
مسئله غیرت و حساسیت در نوامیس چیزی است که در بین ایرانیان هزاران سال قدمت دارد و برای حفظ حرمت نوامیس در هرمکانی، هر آن‌چه که بتوانند انجام می‌دهند.

در بین مردم شهرستان بهار نیز حفاظت از ناموس و حساسیت به نوامیس دیگر مسلمانان سابقه‌ای درخشان دارد که ماجراهای آن‌را می‌توان در هجوم روس‌ها به ایران و این شهر از زبان بزرگان شنید و در دوران کنونی، جان‌فشانی شهدای مدافع حرم شهرستان بهار همچون؛ شهیدسید میلاد مصطفوی شهید ترابی و شهید صانعی دید.

انتهای گزارش/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213364
  • دیدگاه‌ها برای خشم جهانی علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.