• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم/رقابت ۱۴۰ کاندیدا در سطح استان همدان

  • کد خبر : 50103
  • 02 اسفند 1398 - 11:23
خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم/رقابت ۱۴۰ کاندیدا در سطح استان همدان

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم، گفت: ۱۴۰ کاندیدای مجلس یازدهم در سطح استان همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند. به گزارش عصر همدان، رئیس ستاد انتخابات استان همدان صبح امروز در ستاد انتخابات استان همدان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آغاز انتخابات از ساعت هشت صبح […]

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم، گفت: ۱۴۰ کاندیدای مجلس یازدهم در سطح استان همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش عصر همدان، رئیس ستاد انتخابات استان همدان صبح امروز در ستاد انتخابات استان همدان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آغاز انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است اظهار کرد: بر اساس اقدامات انجام شده یک‌هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رأی آماده دریافت رأی مردم بودند.

وی افزود: در ۲۶ حوزه شامل ۱۹ حوزه فرعی و هفت حوزه انتخابیه اصلی برای ۹ کرسی نمایندگی اخذ رأی در حال انجام است و تاکنون ۳۷ هزار نفر در استان رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه حضور مردم تا این ساعت مافوق تصور ما بود تصریح کرد: مردم همواره پیشگام بودند و پیش از مسؤولان در صحنه به خوبی حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند ادامه داد: مردم ما هوشمندی لازم را دارند و با آگاهی و احساس مسوولیت به میدان آمدند تا دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کنند.

آزادبخت با اشاره به اینکه این انتخابات در سطح بین‌الملی بسیبار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: با حضور مردم امنیت کشور بیشتر تضمین خواهد شد و مشکلات جامعه نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال فشار آوردن به مردم هستند اما کاری از پیش نخواهند برد گفت: هر زمان که فشار دشمن بیش از حد بوده مردم بهتر و ثابت‌قدم‌تر به صحنه آمدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۱۴۰ کاندیدا در سطح استان در حال رقابت هستند اظهار کرد: مردم در سطح کشور با صلابت پای صندوق رأی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه صد درصد اطمینان می‌دهم که انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود افزود: خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم و با هر موردی که رخ داده، برخورد شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مسائل پیش پا افتاده و جزئی بسیار نادر است تصریح کرد: اگر هم موردی رخ دهد به شدت با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسائل انتظامی و امنیتی را رعایت کردیم ادامه داد: مسؤولیت حفاظت از صندوق با کمک انتظامی استان و نیروهای سپاه صورت می‌گیرد و هر صندوق سه یا چهار نفر مسؤول حراست هستند.

ممکن است انتخابات در چند حوزه انتخابیه به دوره دوم کشیده شود

آزادبخت با بیان اینکه با توجه به رقابت تنگاتنگ حوزه‌ها و تعداد زیاد کاندیداها ممکن است انتخابات در چند حوزه انتخابیه به دوره دوم کشیده شود خاطرنشان کرد: ممکن است در نهاوند انتخابات به مرحله دوم برود اما این مردم هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات در سراسر استان نداشتیم گفت: بستر انتخابات به خوبی تدوین شده و آموزش‌های لازم به عوامل داده شده و امروز می‌بینیم که بدون تخلف و مشکل در حال برگزاری انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه هر گونه انصرافی بلافاصله توسط فرمانداری به صندوق‌ها اعلام می‌شود اظهار کرد: بر اساس قانون، تبلیغات کاندیداها در نزدیکی شعب اخذ رأی باید پاکسازی شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود میانگین حضور مردم در انتخابات حدود ۶۰ درصد باشد افزود: با توجه به برآوردهای اولیه این حضور محقق خواهد شد.

آزادبخت با بیان اینکه تعرفه‌ها با ۱۵ درصد بیشتر در اختیار شهرستان‌ها گذاشته شده است تصریح کرد: انتخابات گذشته را رصد و پردازش کردیم و به اندازه کافی تعرفه در اختیار شعب قرار گرفته است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به اندازه‌ای که در جامعه شایعه شده در کشور وجود ندارد گفت: با این حال وزارت کشور استفاده از استامپ را تنها برای مهر ضروری دانسته و برای اثر انگشت الزامی نیست.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50103
  • دیدگاه‌ها برای خرید و فروش آرا را به صفر رساندیم/رقابت ۱۴۰ کاندیدا در سطح استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.