• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اسدآبادی ها از خدمات ام.آر.آی بهره مند می شوند

  • کد خبر : 14484
  • 20 مرداد 1398 - 9:43
اسدآبادی ها از خدمات ام.آر.آی بهره مند می شوند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: یک دستگاه ام.آر.آی به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری و در انتظار ایجاد مکانی برای استقرار در این شهرستان است. اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از خرید دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان قائم اسدآباد خبر داد و گفت: قرارداد خرید این دستگاه منعقد شده است. وی با […]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: یک دستگاه ام.آر.آی به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری و در انتظار ایجاد مکانی برای استقرار در این شهرستان است.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از خرید دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان قائم اسدآباد خبر داد و گفت: قرارداد خرید این دستگاه منعقد شده است.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیارد تومان از هزینه خرید دستگاه ام.ار‌.آی نیز پرداخت شده است، افزود: در روزهای آینده بازرسان سازمان انرژی اتمی برای تعیین محل و سپس ساخت مکانی که باید کاملاًً سرب کاری شود و ضد اشعه باشد به شهرستان خواهند آمد و پس از آن دستگاه مستقر خواهد شد.

رنجبرزاده اذعان داشت: دستگاه ام‌.آر .آی خریداری شده به اسم دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است که در انبار تهران آماده ایجاد مکانی برای استقرار است که به امید خدا کمتر از شش ماه آماده خدمات دهی می‌شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14484
  • دیدگاه‌ها برای اسدآبادی ها از خدمات ام.آر.آی بهره مند می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.