• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

خدمت رسانی ۲۴ ساعته ایستگاه صلواتی سیدالشهدا فامنین+تصاویر

  • کد خبر : 26358
  • 21 مهر 1398 - 21:04
خدمت رسانی ۲۴ ساعته ایستگاه صلواتی سیدالشهدا فامنین+تصاویر

مسئول ایستگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) بخش پیشخور شهرستان فامنین از فعالیت ۲۴ساعته این ایستگاه صلواتی در خدمت به زائران حسینی خبر داد. علی سهامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با اشاره به خدمت رسانی ۲۴ ساعته این ایستگاه صلواتی گفت: این ایستگاه به همت خیرین منطقه از ۱۶ مهر ماه در ضلع شمالی آزاد راه […]

مسئول ایستگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) بخش پیشخور شهرستان فامنین از فعالیت ۲۴ساعته این ایستگاه صلواتی در خدمت به زائران حسینی خبر داد.

علی سهامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با اشاره به خدمت رسانی ۲۴ ساعته این ایستگاه صلواتی گفت: این ایستگاه به همت خیرین منطقه از ۱۶ مهر ماه در ضلع شمالی آزاد راه همدان-ساوه (آزاد راه کربلا) برپا شده که در ۲۴ ساعت شبانه روز به زائرینی که از این مسیر گذر می کنند خدمت رسانی می‌کند .

مسئول ایستگاه صلواتی بخش بیشخور شهرستان فامنین ادامه داد: این ایستگاه صلواتی بزودی به ضلع جنوبی آزاد راه انتقال داده می شود تا از زائرینی که در حال برگشت هستند پذیرایی کنند.

سهامی در پایان گفت: از همه مسئولین و ادرات شهرستان و خیرینی که در برپایی این ایستگاه صلواتی کمک کردند تشکر و قدرانی می کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=26358
  • دیدگاه‌ها برای خدمت رسانی ۲۴ ساعته ایستگاه صلواتی سیدالشهدا فامنین+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.